سرویس موسیقی هنرآنلاین: دومین آلبوم امید حاجیلی خواننده نوازنده در حالی وارد بازار شد که از انتشار اثر قبلی او نزدیک به یک دهه می‌گذرد.

حاجیلی این آلبوم را "حاجیلیتو" نامگذاری کرده و این اثر هم به مانند دیگر آثار این هنرمند فضایی شاد و ریتمیک دارد.

این اثر 13 قطعه شامل مجنون، بمب عشق، وقت گل نی، ای داد، ترک دیار، دلبر، رفتم از دست، حالا حالا، وای وای، کوچه لر، نقش جمال، افتاد، اقاقیا و.. است.

قطعه "نقش جمال" در این آلبوم به پاس احترام به زنده‌یاد ناصر عبداللهی است. "نقش جمال" از آثار قدیمی ناصر عبداللهی است و حاجیلی که سابقه عضویت و رهبری ارکستر ناصر عبداللهی را دارد، با این اقدام در تلاش است ادای دینی محترم را به این خواننده سرشناس داشته باشد.

تهیه‌کنندگی این کار را مجید عبدی به عهده داشته است.

امید حاجیلی سه شنبه شب 22 تیرماه طی یک شب و دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللیی تهران به تهیه کنندگی شرکت "رویال هنر" روی صحنه خواهد رفت.

امید حاجیلی استاد اسبق دانشکده موسیقی صداوسیما و استاد حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است. نوازنده حرفه‌ای ساز ترومپت که در بسیاری از آلبوم‌های موسیقی حضور داشته، سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و دیگر ارکسترهای کلاسیک که تا به امروز وجود داشته‌اند در کارنامه‌اش دارد. آهنگسازی و تنظیم چندین قطعه در آلبوم‌های مختلف و همکاری با خوانندگانی چون علیرضا عصار، سیروان خسروی، محسن چاوشی (قطعه مردم آزار)، علی لهراسبی، خشایار اعتمادی، حامی، نیما مسیحا، شاهکار بینش پژوه، محمد زارع، جمشید عزیزخانی و ... از جمله فعالیت‌های این هنرمند است.