سرویس موسیقی هنرآنلاین: غلامرضا رضایی خواننده گروه برافشان درباره این اجرا گفت: از مدت‌ها پیش همکاری‌ام را با این گروه به‌عنوان خواننده آغاز کردم و همیشه اندیشه و تفکرمان وامدار محمدرضا لطفی بوده است. درست است که جسم خاکی هنرمندانی چون محمدرضا لطفی یا پرویز مشکاتیان در میان ما نیست، ولی تفکر و اندیشه‌های آن‌ها همیشه زنده است و به خاطر همین باید گفت لطفی‌ها و مشکاتیان‌ها هرگز نمرده‌اند.

وی افزود: اواسط اردیبهشت‌ماه به مدت دو شب در شهر ساری روی صحنه رفتیم و از آنجایی که استقبال از اجرا زیاد شد تصمیم گرفتیم در تهران نیز این برنامه را روی سن ببریم.

رضایی ادامه داد: این کنسرت در آواز اصفهان و دستگاه چهارگاه بوده که در بخش اول قطعات ماندگار گذشتگان و در بخش دوم تمامی قطعات ساخته هادی خلیلی خواهد بود. در بخش اصفهان قطعاتی چون پیش‌درآمد اصفهان از علی‌اکبر شهنازی، سه تصنیف قدیمی و یکرنگ از علی‌اصغر بهاری اجرا می‌شود. همچنین در بخش چهارگاه قطعاتی چون پیش درآمد، چهارمضراب، تصنیف مخالف و تصنیف شوریده اجرا می‌شود.

گروه برافشان متشکل از غلامرضا رضایی (خواننده)، هامان خلیلی (آهنگساز نوازنده تار و سرپرست)، وحید ربیع پور (دف و دایره)، پویا لقایی (رباب)، نیره فخری (عود)، مهدی ولی زاده (نی)، فریما موفقی (کمانچه)، مهدی دریاباری (تار)، سهیل اله دادیان (تنبک)، مرجان راغب (سنتور)، چکاد فشارکی (کمانچه)، فرزاد موسوی (بم تار)، است.

کنسرت گروه افشان روزهای اول و دوم مردادماه به مدت دو شب و هر شب یک سئانس در ساعت 21 واقع در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.