سرویس موسیقی هنرآنلاین: رضا صادقی در شامگاه عید فطر در برنامه "دورهمی" پیش روی مهران مدیری نشست و حرف‌هایی زد که تا به حال نزده بود.

صادقی گفت در خلوتش صدا و ترانه‌های محمد اصفهانی و رضا عصار را گوش می‌کند، و دوست می‌داشت کاش برخی ترانه‌های این دو و اثری دیگر از احسان خواجه امیری را خوانده بود. در ادامه همین بخش مهران مدیری، از رضا صادقی اجازه گرفت ترانه "نرو" او را بازخوانی کند.

رضا صادقی در ادامه گفت: فضای کنسرت‌ها باز شده بود، البته الان نه، به لطف یاران باید گفت فضای کنسرت‌ها باز بود.

آقای مشکی پوش از فضای نامطلوب مجازی و سیلاب فحاشی‌ها در آن گلایه کرد و گفت دیگر به آن توجهی نخواهد کرد.

مهران مدیری در ادامه این مصاحبه از فیلم بی خداحافظی نام برد که بر اساس زندگی او و نقش آفرینی صادقی روی پرده سینما رفت، نخستین واکنش آقای مشکی پوش کلمه "روم سیاه" بود؛ صادقی افزود: این فیلم را دوست ندارم زیرا شخصیت ارائه شده در فیلم هیچ ربطی به من ندارد.

صادقی برای اولین بار در این برنامه از راز معلول شدنش پرده برداشت و گفت: اول اینکه این اتفاق را معلولیت نمی‌دانم، سنم یک سال و نیم بود که یک دکتر آمپولی اشتباهی به من زد که همه بدنم از کار افتاد، بعد از پیگیری‌های پدر و مادرم و درمان‌های متعدد بدنم خوب شد جز زانوانم. اما این اتفاق باعث شد روزهایی که هم سن و سالان من در کوچه در حال دویدن بودند من پیش افرادی نشستم و به حرف‌هایی گوش دادم که جهان بینی مرا ساخت.

رضا صادقی در این برنامه از همسرش و دختر دو ساله‌اش تیارا بسیار یاد کرد و حضور آن‌ها را در زندگی‌اش را ستود.