به گزارش هنرآنلاین: به نقل از روابط عومی برنامه، مراسم افتتاحیه فیلم "زاپاس" در پردیس کوروش، چهارشنبه شب گذشته با حضور تعدادی از هنرمندان، اهالی رسانه و عوامل فیلم برگزار شد و تا بامداد امروز پنجشنبه سوم تیر ماه ادامه داشت. علی پروین مهمان ویژه این نمایش خصوصی بود.

به گزارش روابط عمومی پروژه،مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی "زاپاس" شامگاه دوم تیر در پردیس کوروش برگزار شد و اجرای برنامه را فرزاد حسنی بر عهده داشت.

مهمانان از ساعت 22 با حضور در طبقه پنجم پردیس کوروش به دیدار و احوالپرسی پرداختد و ساعتی بعد فیلم در سالن یک طبقه چهارم به نمایش درآمد.

فرزاد حسنی که با اطلاعات کاملی از جریان تولید فیلم به اجرای برنامه پرداخت،از عوامل فیلم خواست تا با حضور روی سن صحبت کوتاهی با حضار داشته باشند.

برزو نیک نژاد کارگردان فیلم گفت: امیدوارم بعد از دیدن فیلم و در تمام لحظات زندگی حالتان خوب باشد و این فیلمی است که مطمئنم حال همه را خوب می کند.

سیدامیر پروین حسینی تهیه کننده "زاپاس" نیز گفت:امشب شخصیتی بین ماست که حضورشان باعث شادمانی و دلگرمی مان شد و او علی پروین است. زمانی فوتبال بازی می کردم و آن موقع این افتخار را پیدا کردم که یک روز در خدمت علی پروین باشم و شاگردی اش را کنم و در همان یک روز از وی نکات بسیار آموختم.

حسنی هم با شوخی به او گفت که پس اقای پروین شما را آن زمان نخواسته که پروین حسینی با خنده این مطلب را رد کرد.

تهیه کننده "زاپاس" در پایان صحبتهایش افزود: به عنوان جمله آخر حرف دلم را می زنم و آن اینکه "زاپاس" را بیشتر از "من سالوادور نیستم" دوست دارم.

ریما رامین فر هم که روی سن حاضر شده بود،گفت: سر تولید این فیلم واقعا به ما بسیار خوش گذشت و فکر می کنم دیگر بازیگران این حرف مرا تایید کنند و امیدوارم امشب با تماشای فیلم به شما هم خوش بگذرد.

الناز حبیبی هم با ابراز خشنودی از بازی در این فیلم از اینکه امشب یک مهمان ویژه تماشاگر هنرنمایی او خواهد بود ،پدرش را در میان جمع معرفی کرد که با تشویق حاضران همراه شد.

احمدمهرانفر هم تصریح کرد: من هم فیلم را دوست دارم و از اینکه پروین حسینی و نیک نژاد فرصت بازی در آن را به من دادند تشکر می‌ کنم.

حسنی با اشاره به گریم خاص مهرانفر او را با این چهره بسیار شبیه محمدعلی رامین،معاون مطبوعاتی دولت قبل دانست که مهرانفر در این باره توضیح داد این گریم ربطی به رامین ندارد و مربوط به بازی او در سریال "علی البدل" به کارگردانی سیروس مقدم است.

جواد عزتی هم که با همسرش مه لقا باقری به این مراسم آمده بود، در صحبتهای کوتاهی بیان کرد:همیشه می گویم نیک نژاد می تواند کاری پر از هیاهو و جنجال بسازد و شلوغ کاری کند، اما این کار را نکرد و فیلمی ساخت که بدون ادعا مقبول همه باشد.

کوچکترین عضو جمع ماهان نصیری بازیگر فیلم هم اظهار امیدواری کرد مردم از فیلمم خوششان بیاید.

در پایان این صحبتها حاضران روی سن با تماشاگران فیلم چند عکس سلفی انداختند. پایان نمایش فیلم با استقبال و تشویق حضار همراه بود.

در افتتاحیه فیلم "زاپاس" مسئولان و هنرمندانی از جمله غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش،مهدی فرجی مدیر اسبق شبکه یک، مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج،هومن برق نورد، رضا داودنژاد و همسرش غزل بدیعی،محمودعزیزی و همسرش،همایون اسعدیان و همسرش،بهرام بهرامیان، بهنام تشکر،منصور سهراب پور،شاهد احمدلو،مهران احمدی، محسن قاضی مرادی و همسرش مهوش وقاری،سیما تیرانداز،مجید صالحی،مهرداد صدیقیان،حسن مصطفوی،مریم سعادت،سیاوش خیرابی، محسن افشانی،علی مسعودی، احمدرضا اسعدی،علی صالحی، احسان عبدی پور،نازنین کریمی، میثم ابراهیمی،مارال دوستی،اشکان اشتیاق،عباس جمشیدی، غزاله نظر و...حضور داشتند.

حامد مختاری دستیار یک کارگردان، احسان سجادی حسینی برنامه ریز،وحید مرادی مدیر تولید و ... نیز از دیگر اعضای پروژه زاپاس بودند که در مراسم دیشب حضور داشتند. امیر جعفری به دلیل تداخل زمان بازی در نمایش "مجلس ضربت زدن" در تئاتر شهر نتوانست در این مراسم شرکت کند.مهشید روزبهانی و سهیل هنرمند تصاویر شب گذشته را ثبت کردند.

امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی،احمد مهرانفر، الناز حبیبی،صفر روحی،همراه با هنرمند خردسال ماهان نصیری و شبنم مقدمی بازیگران اصلی فیلم "زاپاس"بوده اند.این فیلم کمدی قرار است از چهارشنبه هفته آینده،نهم تیر ماه در گروه سینمایی استقلال روی پرده سینماهای کشور رود.

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: مدیر فیلمبرداری:مسعود سلامی،طراح گریم : ایمان امیدواری،طراح لباس : مجید لیلاجی،مدیر تولید:وحید مرادی،صدابردار:امیر حاتمی،طراح صحنه:مهدی دیلمی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.