سرویس موسیقی هنرآنلاین: قطعه "دورهمی" از سروده‌های مهدیه عرب به آهنگسازی علی ارشدی و تنظیم حمید احدی را آرش شعیب میکس و مستر کرده است.

ارشدی درباره این قطعه گفت: از سال گذشته و بعد از کار "عاشق" که تیتراژ فصل دوم "شام ایرانی" بود تا یک ماه گذشته تک‌آهنگی را منتشر نکردم، چون درگیر تولید تیتراژ مجموعه "دورهمی" بودم و قرار بود شب عید هم‌زمان با نمایش برنامه از شبکه نسیم، کار ما به‌عنوان تیتراژ پایانی پخش شود و به گوش مخاطبان برسد که این امر به دلیل مشکلاتی در اخذ مجوز محقق نشد و تیتراژ برنامه با صدای مهران مدیری پخش شد. طبق تصمیم‌های گرفته‌شده تغییراتی در آهنگ "دورهمی" ایجاد کردیم و این قطعه در برنامه "دورهمی" در حال پخش است.

این خواننده اضافه کرد: همچنین پخش سریال "زاویه هفتم" با پروسه ممنوع‌الکاری خوانندگان (برای همکاری با سایت رادیو جوان) هم‌زمان شد و متأسفانه به همین خاطر تیتراژ ما را از روی سریال برداشتند و فقط نام ما را در تیتراژ درج کردند. در سریال "آسمان من" نیز شبکه افق با پخش تیتراژ ما موافقت نکرد و یک روز قبل از روی آنتن رفتن سریال، کار را حامد زمانی خواند.

او ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده هر ماه یک قطعه منتشر خواهیم کرد، مگر پیشنهاد تیتراژ به ما شود که صد در صد تمرکزمان را برای ساخت آن بگذاریم و مقداری زمان پخش را به تعویق بیندازیم. تاکنون هم اگر فاصله‌ای بین انتشار قطعات افتاده به خاطر ساخت همین تیتراژها بوده است، چرا که نمی‌خواستیم به‌طور هم‌زمان چند کار بر روی سایت‌ها منتشر شود و کارها آن‌طور که باید شنیده نشود.

ارشدی اضافه کرد: دو تا از موزیک ویدیوهای ما با مجوز ارشاد در مجموعه شام ایرانی و روی سایت‌های مجاز موسیقی منتشر شد و در ادامه هم ساخت موزیک ویدیو را به همین روال خواهیم داشت.

این خواننده در پایان هم تأکید کرد: آلبوم آماده است و فقط باید برای اخذ مجوز اقدام نکردیم، چون درگیر ساخت آهنگ تیتراژ برنامه "دورهمی" بودیم. می‌خواستیم در زمان مناسب و پس از شنیده شدن کارها اقدام به انتشار آلبوم کنیم که متأسفانه تیتراژ این برنامه پخش نشد و به‌احتمال‌زیاد طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در زمستان امسال آلبوم به گوش مخاطبان خواهد رسید.