سرویس سینمایی هنرآنلاین: جیلیان اندرسن بازیگر بریتانیایی/آمریکایی با انتشار عکس خودش مقابل یک پوستر دستکاری‌شده از فیلم جیمز باند در توئیتر نوشت حاضر است اولین زنی باشد که در نقش مأمور 007 ظاهر می‌شود.

به گزارش گاردین، ستاره سریال کارآگاهی "پرونده‌های مجهول" (The X-Files) نوشت: "اسم من باند است، جین باند!" و ابراز تمایل کرد که پا جای پای دانیل کریگ در نقش معروف‌ترین مأمور مخفی جهان بگذارد.

بازیگر 47 ساله بریتانیایی که متولد شیکاگو در آمریکاست، در ادامه نوشت: ممنون به خاطر همه رای‌ها!

مدت‌هاست گمانه‌زنی‌های زیادی درمورد جانشین دانیل کریگ در نقش باند می‌شود. از تام هیدلستن بازیگر فیلم‌های "تور"، "انتقامجویان"، "فقط عشاق زنده ماندند" و "قله سرخ" به عنوان گزینه اصلی یاد می‌شود. ایدریس البا بازیگر فیلم "لوتر" و دیمین لوئیس ستاره سریال "هوملند"، از دیگر گزینه‌ها هستند، اما پست اندرسن درمورد اینکه می‌خواهد باند بعدی باشد، با واکنش‌های گسترده روبرو شده است.

هفته پیش گزارش داده شد که کریگ پیشنهاد 60 میلیون پوندی برای بازی در دو فیلم بعدی باند را رد کرده است، هرچند بعداً گفته شد او هنوز در این زمینه تصمیم نگرفته است. با این حال، خیلی‌ها اعتقاد دارند کریگ بعد ازچهار بار ایفای نقش مأمور 007 می‌خواهد از این مجموعه سینمایی جدا شود.

"اسپکتر" بیست و چهارمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند اکتبر پیش روی پرده سینماها رفت.

مجموعه فیلم‌های جیمز باند، مأمور از خود خاطرجمع و بسیار بااستعداد بریتانیایی از سال 1962 با "دکتر نو" آغاز شد. اولین بار شان کانری نقش مأمور 007 را بازی کرد و پس از او جرج لازنبی، راجر مور، تیموتی دالتون، پیرس برازنان و کریگ در این نقش ظاهر شدند.