سرویس مد و لباس هنرآنلاین : نخستین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان فارس و سی و دومین جشنواره مد و لباس کشوری که از 28 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده بود، امروز و با معرفی برگزیدگان این رویداد به پایان می‌رسد.

بهاره شفیعی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و کارشناسی مد و لباس دراینباره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مراسم اختتامیه روز سه‌شنبه ساعت 18 در سالن اتاق بازگانی صنایع و معادن استان فارس برگزار می‌شود.

او درباره ویژه برنامه‌های این مراسم توضیح داد: پیش از آغاز مراسم اختتامیه و در ساعت 17 حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در نشست صمیمانه با طراحان و فعالان مد و لباس استان فارس دیدار می‌کند.

شفیعی ادامه داد: معرفی سه تن از برگزیدگان کشوری در بخش علمی و مقالات، معرفی سه برگزیده در بخش طراحی و دوخت و تقدیر از 10 هنرمند فعال عرصه مدو لباس کشور از مهمترین بخش‌های مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همچنین از اجرای چند قطعه موسیقی در این مراسم خبر داد.

اولین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان فارس و سی و دومین جشنواره مد و لباس کشوری از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد در مجتمع فرهنگی هنری شیراز از ساعت 10 صبح تا 20 شب پذیرای بازدید علاقه‌مندان بود.