به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، گروه ارمغان مهر به سرپرستی شروین مهرپروران و خوانندگی محمد امیری ،دراولین اجرای خود با اجرای 21 قطعه برای علاقمندان به روی صحنه خواهد رفت.

شروین مهرپروران آهنگساز،تنظیم کننده و سرپرست این گروه با بیان اینکه گروه "ارمغان مهر" در دو بخش اجراخواهد داشت گفت:رپرتواربخش اول با قطعاتی دردستگاه سه گاه اجرا می شود که دراین پارت پیش درآمد سه گاه ،قطعه ضربی مخالف و رنگ سه گاه ساخته خودم است و همچنین تصنیف "ازدل مابی خبری"ازعارف قزوینی و"آه که میزند برون ازسر وسینه موج خون"از محمد رضا لطفی است که تنظیم این قطعات را نیز من انجام داده ام .

این آهنگساز درادامه افزود:پارت دوم این اجرا با قطعاتی از دستگاه ترک آغاز شده و به گوشه شکسته در دستگاه افشاری می رسد،سپس ازگوشه عراق به بیات ترک ختم می شود که دراین بخش نیز تصنیف "آن کیست که از روی کرم با ما وفاداری کند" و قطعه "رنگ رقص بهار " را نیز خودم آهنگسازی کرده ام .

دراین اجرا ، حمیدرضا برزوئی با سازسنتور، امین هادی با سه تار، احسان بسی خواسته کمانچه، سید نیما پور علی حسین به همراه بم تار، حسن احمدی تنبک و اکبر شربیانی با ساز دف گروه راهمراهی خواهند کرد.

قابل ذکر است علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند ازطریق سایت تیوال اقدام نمایند