به گزارش هنرآنلاین ،به نقل از مهر، حسن میلانی پیش از ظهر شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: ایستگاه نقاشی و دلنوشته کودکان با عنوان "کودکان منتظر" امروز (شنبه یک خرداد ۹۵) در محل خیابان سنگ فرش کوی ولیعصر برگزار می شود.

او با بیان اینکه این ایستگاه نقاشی ازساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰ برگزار می شود؛ افزود: کودکان می توانند به نقاشی و دلنوشته با موضوع حضرت مهدی(عج) بپردازند و بعد از برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان منتظر به قید قرعه به به ۱۵ نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی هدف از برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان منتظر را تقویت باورهای دینی به ویژه در موضوع انتظار را یادآور شد و افزود: انتظار یکی از بنیادی‌ترین مفاهیم در فرهنگ شیعه است و ما به انتظاری فعال و پویا باور داریم که معنای آن ایجاد زمینة لازم برای تشریف‌فرمایی آخرین امام از خاندان رسول اکرم صلی الله و علیه و آله وسلم است.

او گفت: بی‌شک یکی از بارزترین جلوه‌های انتظار فعال، تربیت نسلی است که بتواند این میراث غنی را پاس بدارد و اگر شرایط زمانی اجازه دهد، توفیق همراهی و یاری در کنار امام موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف خود را داشته باشد.

میلانی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان شد: بر همین اساس پرورش مهدوی کودکان یا به عبارتی دیگر، تربیت مهدی‌یاوران، کاری بسیار مهم و همراه با ظرافت است و آشناسازی کودکان با این موضوع مهم، نیازمند فراگیری مهارت‌های لازم است.