به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ؛شهرداد روحانی آهنگساز و رهبر بین‌المللی ارکستر، در ادامه‌ تور کنسرت‌های خود، روز جمعه (٣١ اردیبهشت) در مجتمع شهید آوینی کرمانشاه به اجرای برنامه پرداخت.

او که سال گذشته علاوه بر کنسرت‌هایی همراه با ارکستر بزرگ، تور رسیتال پیانوی خود را برگزار کرد؛ پس از شهرهای گوناگون، این بار در کرمانشاه در دو سانس به اجرای برنامه پرداخت و قطعاتی از ساخته‌های خود را به همراه چند قطعه‌ی پیانویی دیگر اجرا کرد.

او رسیتال پیانویی برگرفته ١٦ قطعه از ساخته‌های خودش که برای دوئت پیانو تنظیم شده را اجرا کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به قطعاتی مثل "سرزمین مادرى"، "پروانه"، "رقص بهار"، "آزادى"، "عذرا"، "ابدیت"، "اصفهان"، "زیبایی عشق" اشاره کرد.

گفتنی است؛ این مهم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط موسسه فرهنگی، هنری و سینمایی کوثر کرمانشاه برگزار شد.

شهرداد روحانی، رئیس و رهبر ارکستر سمفونیک COTA بوده و علاوه بر آن، رهبر مهمان بسیاری از ارکسترهای سمفونیک معتبر دنیا را برعهده داشته که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به ارکستر سلطنتی فیلارمونیک لندن، ارکستر سمفونی مینسوتا، ارکستر سمفونیک کلرادو، ارکستر سمفونیک سن‌دیگو، ارکستر سمفونیک ایندیاناپولیس و نیوجرسی، ارکستر فیلارمونیک زاگرب و ارکستر سمفونیک جوانان آمریکا اشاره کرد.

علاوه بر این، روحانی در سال ۱۹۹۸ توسط دولت تایلند برای ساخت قطعه‌ موسیقی مراسم افتتاحیه و اختتامیه سیزدهمین دوره بازی‌های آسیایی دعوت شد و این قطعه به‌عنوان محبوب‌ترین آهنگ این بازی‌ها انتخاب شد.

او پیش از این نیز آلبوم‌های کلاسیک متعددی مانند موسیقی چایکوفسکی (به همراهی ارکستر سمفونیک رادیو اسلواک برای دیسکاور کخ اینترنشنال)، "پرنده آتشین" و "شهرزاد" ( به همراهی ارکستر سمفونیک تهران)، سوییت‌ سمفونی خلیج فارس (همراه ارکستر سمفونیک لندن ) و نیز "باغ ایرانی" را منتشر کرده است.