به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اولین دوره از پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی پنجشنبه 23 اردیبهشت با اجرای دو نمایش "کمدی اتفاقات" و "کمدی استشمامات" از گروه تئاتر اشتباهات به سرپرستی میثم عبدی در حضور تعدادی از مهمانان و هنرمندان در تالار قشقایی به پایان رسید.

محمد صالح اعلا، لوریس چکناوریان، آندرانیک خچومیان، رویا نونهالی، علی اصغر دشتی، مسعود جعفری جوزانی، سحر جعفری جوزانی، ابراهیم شیبانی، پری ملکی، سیروس الوند، رضا صابری، منوچهر اکبرلو، جواد عزتی، رضا بنفشه خواه، مه لقا باقری و پریسا مقتدی از جمله هنرمندانی بودند که طی روزهای گذشته از این دو اثر نمایشی دیدن کردند.

اجرای عمومی دو نمایش "کمدی اتفاقات" و "کمدی اتفاقات" اولین پروژه از مرکز مطالعات اجرایی قشقایی مجموعه تئاتر شهر است که طی دو هفته گذشته علاوه بر اجرای این دو اثر نمایشی میزبان دوستداران و پژوهشگران تئاتر با برپایی چند کارگاه آموزشی تئاتر کمدی با حضور تعدادی مدرسان دانشگاه در تالار قشقایی بود. این در حالی است که از روز یکشنبه 26 اردیبهشت پروژه دوم مرکز با عنوان "تئاتر را باید به آتش کشید" از گروه تئاتر "کارگاه بندرعباس" آغاز می شود.

پیش فروش بلیت نمایش " بیگانه " در تالار چهارسو آغاز شد

پیش فروش بلیت نمایش " بیگانه " به کارگردانی مسعود دلخواه که قرار است از پنجشنبه سی ام اردیبهشت ماه در تالار چهار سو تئاتر شهر روی صحنه برود، آغاز شد. پیش فروش بلیت نمایش " بیگانه " نوشته آلبرکامو و دراماتورژی و کارگردانی مسعود دلخواه که قرار است از پنجشنبه سی ام اردیبهشت ماه در تالار چهارسو تئاتر به صحنه رود، از پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه در سامانه تیوال آغاز شد.

تماشاگرانی که برای خرید اینترنتی بلیت این اثر نمایشی اقدام می کنند می توانند برای سه روز نخست اجرا از تسهیلات 20 درصدی تخفیف بلیت استفاده کنند.

در نمایش "بیگانه" که از پنجشنبه 30 اردیبهشت ساعت 21 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود، رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمدرض