سرویس موسیقی هنرآنلاین: خواننده جوان پاپ پنجشنبه‌شب 23 اردیبهشت‌ماه در حالی روی صحنه سالن میلاد رفت که چند ساعت بعد از این اجرا او ایران را به مقصد استکهلم ترک کرد.

کنسرت شب گذشته بنیامین بهادری در حالی پرشور و هیجان برگزار شد که وی در طول تمام اجرای آهنگ‌ها، از عشق و دوست داشتن و هدیه آن به یکدیگر سخن گفت. نورپردازی سالن در این کنسرت متفاوت از هر شب صورت گرفت، سالن جای سوزن انداختن نبود آهنگ "هفته عشق" طبق پیش‌بینی مردم نخستین آهنگ بنیامین بود.

آهنگ دوم بهادری، "آی تو" بود که بنیامین در میانه اجرا وی به حضار گفت که هر کسی که عشقی دارد و کسی را دوست دارد همین الان به او بگوید که دوستش دارد. همه می‌گویند که اجرای سئانس اول کنسرت‌ها شور و هیجان دوم را ندارد اما این مردم امشب نشان دادند که اینگونه نیست. بنابراین باید رکورد بشکنیم. وقتی قطعه "لکنت" منتشر شد آن‌ور‌آبی‌ها گفتند خواننده کاری نکرده است بلکه چند کلمه را به یک نرم‌افزار داده و سیستم این‌طوری برایش درست کرده است. حالا من دوست دارم همه شما امشب آن خواننده‌ای باشید که می‌گفتند نمی‌تواند بخواند. این‌ها مقدمه‌ای برای اجرای قطعه بعدی بود.

مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین اتفاق این شب، همخوانی هواداران بنیامین در قطعه‌ "چند متر مکعب عشق" بود. ابتدا بنیامین از همه تقاضا کرد که فلاش‌های گوشی‌های خود را روشن کنند و در ادامه چند بار این قطعه را با هوادارانش خواند.

از نکات جالب دیگری که رخ داد این بود که برای قطعه آخر اعضای ارکستر یک به یک رو به حضار خداحافظی کردند و از سالن خارج شدند که و تنها بنیامین روی سن بود و مردم که قطعه "خاطره‌ها" را به عنوان آخرین قطعه هم‌خوانی کردند.

اکنسرت بنیامین با اجراهای قبلی او تفاوت‌هایی داشت. پررنگ‌تر شدن نقش سولوهای تمپو و پرکاشن علیرضا میرآقا و همچنین ریتمیک تر شدن بخش الکترونیک قطعات از جمله این تفاوت‌ها بود.

قطعات اجرایی

آهای تو، هفته عشق، حالم بده، تنگ غروب، حواسم به تو، لکنت، مدار، خواب، منو ببخش، لیلی در پاییز، دنیا دیگه مث تو نداره، چند متر مکعب عشق، صدای قلب تو و چتر خاطره قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

مهمانان ویژه

رستاک حلاج، آزاده نامداری و امیر دلاوری مهمانان ویژه این اجرا بودند.

اعضای ارکستر

علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و بک وکال)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، استیو آوانسیان (درامز) و علی منصوری (کیبورد و رهبر ارکستر) اعضای ارکستر بهادری را تشکیل می‌داند.