سرویس تجسمی هنرآنلاین: این روزها موسسه صبا فرهنگستان هنر میزبان اولین نمایشگاه گروهی تصویرسازی سه بعدی در ایران شده است. آثاری که علاقمندان به هنر را با آثاری شُک‌آور روبرو کرده است.

یکی از آثار قابل توجه این مجموعه، یک "تیراناسور" خشمگین است که در حال حمله است. این اثر موجب شده تا بازدیدکنندگان این نمایشگاه آن را برای عکس‌های شخصی و سلفی انتخاب کنند.

لازم به یادآوری است در این نمایشگاه که با نمایشگاه‎گردانی دکتر سید نظام‌الدین امامی برپا شده، ۱۷ هنرمند شامل: شیما آقایی، زهرا برکتی راد، بی تا بهرامی، سارابیگی، ماریسا حبیبی، افسانه خضریان، نسیم زرگرزاده، مریم ساکی زاده، چیمن سلیمانی، خدیجه شریفی، حسین صدقی، سارا سلاحی، سمیرا علیزاده، علی محمدی فیض آباد، ساناز محمدی مطهر، بابک مهرپرور، شکیبا هادی‌زاده نوده به ارائه اثر پرداخته‌اند.

این نمایشگاه تا ۳۰ اردیبهشت ۹۵ در گالری خیال نو موسسه فرهنگی ، هنری و پژوهشی صبا برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه ( به جز ایام تعطیل) از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این آثار در گالری خیال نو به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی پلاک ۱۵۵۲، رواق هنر دیدن نمایند.