به گزارش هترآنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛سیدعلی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی این اداره کل با اعلام این خبر افزود: این ورک شاپ آموزشی با همکاری انجمن خوشنویسان استان و این اداره کل با حضور استاد برجسته احمد آریامنش ٢٢ و٢٣ اردیبهشت ماه سال جاری در زمینه نقاشیخط برگزار خواهد شد.

او یادآور شد:پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با گستره ملی در دهه کرامت در خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

معاون امورهنری و سینمایی این اداره کل تصریح کرد:این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی ،گسترش فعالیتهای فرهنگی هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا(ع)،گرامیداشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره،شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار در خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

او خاطرنشان کرد:علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ می‌توانند حداکثر تا تاریخ ٢٠ اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به اداره امور هنری این اداره کل ثبت‌نام و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن ٠٩١٥١٦٤٣٥٤٧ تماس و یا به سایت khj.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

او تصریح کرد:به منظور زمینه‌سازی برگزاری پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی همچنین کارگاه آموزشی حروف نگاری با حضور استاد برجسته «امیرحسین قوچی بیک» در ١٥ و١٦ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

زمزم یادآور شد:شرکت کنندگان در این کارگاه ها علاوه بر اهدا گواهی معتبر آموزشی آثارشان جهت شرکت در پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاره رضوی که در مرداد ماه سالجاری به میزبانی خراسان جنوبی برگزار خواهد شد راه خواهد یافت.