به گزارش هنرآنلاین به نقل از موسیقی فارس، همایون شجریان خواننده سرشناس موسیقی اصیل ایرانی که چندی است برای برگزاری تور کنسرت‌های اروپایی خود با عنوان "چرا رفتی" به آهنگسازی تهمورس پورناظری و تک‌نوازی سهراب پورناظری پس از وقفه‌ای چندماهه به اروپا سفر کرده است. در ادامه برگزاری تور کنسرت‌های خود در اروپا به دلیل برخی کارشکنی‌ها از سوی برنامه‌گذار کنسرت هامبورگ، به اجبار اجرای 24 آوریل (پنجم اردیبهشت) خود را لغو کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که کنسرت "چرا رفتی" در 23 آوریل (چهارم اردیبهشت) در شهر دوسلدورف با موفقیت و استقبال خوب تماشاگران پایان یافت.

خواننده آلبوم "نه فرشته‌ام، نه شیطان" ضمن ابراز ناراحتی از اتفاق رخ داده اعلام کرد که تور کنسرت‌های "چرا رفتى" در شهرهاى استکهلم، گوتنبرگ و لندن همچنان به قوت خودشان باقی است و این گروه در ۲۸ آوریل (نهم اردیبهشت) در استکهلم و پس از آن در 29 آوریل (دهم اردیبهشت) در شهر گوتنبرگ این اثر را اجرا خواهند کرد. آخرین اجرای گروه اول می (دوازدهم اردیبهشت) در شهر لندن پایان بخش این تور خواهد بود. در این اجرا نوازندگانی چون حسین رضایی‌نیا، مهیار طریحی، آیین مشکاتیان، استفنی بی‌بو، تینا جامه‌گرمی، لعیا اعتمادی، آتنا اشتیاقی و آرین کشیشی حضور دارند.