به گزارش هنرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،جان محمد خوب پور در نشست هم اندیشی با مسئول انجمن خوشنویسان این شهرستان افزود: مسئول و اعضاء انجمن خوشنویسان در بحث آموزش و برپایی نمایشگاهها و ... از انسجام ،همدلی و هم گرایی دوستانه بالایی برخوردارند که موفقیت خوبی در انجام فعالیت ها به دنبال دارد.

او اظهار داشت: نگاه بر این است که میان تمامی مسئولین و هنرمندان انجمن های فرهنگی، هنری،در این انجمن و دیگر انجمن ها این همدلی و هم گرایی وجود داشته باشد که با توجه به توانمندی و نیروهای فرهیخته فرهنگی، هنری که موجود است می توان در پیش برد فعالیت ها گام های موثری برداشت و تاثیرگذاری آن بر جامعه مخاطب و جوانان نیز بیشتر خواهد شد.

خوب پور افزود: در برپایی نمایشگاه آثار برجسته خوشنویسی استاد صفانیا پیشکسوت انجمن خوشنویسان که با حضور اساتید برجسته خوشنویسی از مرکز و استان های گلستان ، سمنان و خراسان شمالی افتتاح می شود اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود نیز همکاری لازم را خواهد داشت .

مسئول انجمن خوشنویسان شاهرود نیز در این نشست گفت: نمایشگاه آثار پیشکسوت خوشنویسی محمدتقی صفانیا قرار است پانزدهم اردیبهشت ماهبه صورت ویژه و با حضور اساتید و میهمانان ویژه کشوری استاد فلسفی، استاد خاتمی و ... با برنامه های متنوع در تالار بهمن مجتمع فرهنگی هنری مهر برگزار شود.