به گزارش هنرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، هومن سیدی در نشستی خبری در محل پردیس سینمایی هویزه مشهد اظهار داشت: ایده "خشم و هیاهو" براساس اتفاقاتی است که در اجتماع و زندگی افراد مختلف است که برخی از این رخدادها رسانه‌ای و برخی در سکوت مطلق پیش می‌رود.

سیدی با بیان اینکه در عرصه فیلمسازی "جایگاه"تعریفی ندارد،افزود: هر فیلم دارای مخاطب خاص خود است و تنها معیار سنجش فیلم بر مبنای میزان فروش است که در این زمینه از میزان فروش فیلم راضی بوده‌ام.

کارگردان "خشم و هیاهو" گفت: هدف این فیلم مشخص است، در این فیلم تماشاچی وادار می‌شود برای یک لحظه تصمیم گیری کند که این تصمیم بسیار سخت است.

او با بیان اینکه "خشم و هیاهو" در سه بخش است و شخصیت‌های اصلی این فیلم خسرو و حنا هریک داستان را به گونه‌ای روایت می‌کنند، عنوان کرد: این روایت سبب می‌شود که تماشاگر به سمت دنیای واقعی سوق داده شود.

سعید سعدی، تهیه کننده "خشم و هیاهو" نیز در این نشست نیز اظهار داشت: این فیلم حاصل زحمات بسیاری از عوامل و بازیگران است و ساخت این فیلم از سال گذشته آغاز شد و در جشنواره فیلم فجر توانست جایزه بهترین کارگردانی و فیلمبرداری را از آن خود کند همچنین پروانه این فیلم قبل از برگزاری جشنواره فیلم فجر گرفته شده بود.

تهیه کننده این فیلم در زمینه میزان فروش فیلم "خشم و هیاهو" تصریح کرد: خوشبختانه این فیلم در چرخه اکران فیلم‌های نوروزی قرار گرفت و امیدوارم در ادامه اکران این فیلم به نقطه مطلوب برسیم.

رعنا آزادی ور، بازیگر نقش تینا در "خشم و هیاهو" در این نشست اظهار داشت: تینا از جمله نقش های جذاب بود چرا که برای ایفای این نقش دارای دو نوع بازی است.

آزادی ور در رابطه با همکاری با هومن سیدی کارگردان این فیلم افزود: همکاری با هومن سیدی جذاب است چرا که سیدی از جمله افراد نکته بین، حساس روی بازی، دیالوگ‌ها است و به نظرم او از جمله کارگردانان خوب سینما است.

بازیگر نقش تینا در زمینه نقشش در این فیلم گفت: نقش تینا دارای جذابیت‌ها و ویژگی‌های بسیاری است و این نقش از جمله نقش‌های وسوسه انگیز برای هر بازیگری است.

این فیلم را هومن سیدی به رشته تحریر درآورده و خود نیز آن را کارگردانی کرده است، طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی‌ور و بهزاد عمرانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌‍ اند.