سرویس مد و لباس هنرآنلاین: جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر در فصل بهار اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و کارگاه‌های عملی با موضوعات مرتبط با مد و لباس با رویکرد کارآفرینی و اشتغال‌زایی جوانان و دانشجویان کرده است.

محدثه خلیلی سرپرست آموزش جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر در گفت‌وگو با هنرآنلاین در این باره توضیح داد: به جرئت می‌شود گفت این دوره‌های آموزشی که مجموعه‌ای کامل در حوزه تخصصی هنر و صنعت مد و لباس است، پیش‌تر به ندرت برگزار شده است.

او افزود: در این اقدام، علاوه بر دوره‌های تخصصی طراحی لباس، الگوسازی و دوخت لباس، دوخت‌های سنتی و مدرن و همچنین آموزش نرم‌افزارهای تخصصی مرتبط با مد و لباس همچون جیمینی، ایلاستراتور و مارولاس در قالب یک دپارتمان آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

خلیلی گفت: موضوعاتی همچون اسکیس در طراحی لباس، آناتومی در طراحی لباس، اریگامی در لباس و عکاسی مد و بازاریابی مد و لباس هم از جمله گرایش‌هایی است که تاکنون کمتر به آن توجه شده و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این مرکز دوره‌های آموزشی آن را طی کنند. سرپرست آموزش جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر با اشاره به امکانات مطلوب این مرکز در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: خوشبختانه با تجهیز امکانات لازم به منظور برگزاری هر چه بهتر دوره‌های آموزشی سعی کردیم هر چه بیشتر به هدف نهایی یعنی اشتغال‌زایی و کارآفرینی نزدیک شویم.

خلیلی در خاتمه تصریح کرد: این قول را به همه هنرجویان داده‌ایم که در صورت اتمام دوره‌ها و اخذ مدرک تخصصی مرکز حمایت همه‌جانبه از آن‌ها برای ورود به بازار کار این حوزه انجام شود.