به گزارش هنرآنلاین ، آلبوم موسیقی "زیباترین رؤیا" به آهنگسازی و تنظیم "رضا برون" (بزرگمهر) و صدای "عارف رفعت" به زودی از سوی پخش جوان منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

از ویژگی‌های این آلبوم می‌توان به همراهی گروهی از نوازندگان سرشناس موسیقی ایران و همچنین صدای متفاوت "عارف رفعت" اشاره کرد. رفعت که فارغ التحصیل رشته ژنتیک پزشکی در برلین آلمان می‌باشد از محضر اساتیدی همچون "حمیدرضا نوربخش" در عرصه آواز ایرانی، "آزاده رضایی" و "فرشاد فولادوند" در رشته آواز کلاسیک و اپرا و همچنین اساتید غیر ایرانی مانند "برت منینگ" و "رابرت لانته" استفاده کرده است.

"رضا برون" (بزرگمهر) هم آهنگساز و نوازنده سنتور جوان کشورمان می‌باشد که در برلین آلمان به تحصیل رشته موسیقی اشتغال دارد. وی از حضور بسیاری از اساتید موسیقی ایرانی و اروپایی همچون "مسعود رضایی نژاد"، "سعید ثابت"، "اردوان و پشنگ کامکار"، "سورنا صفاتی" و "هلموت زاپف" بهره فراوان گرفته است.

شایان ذکر است که از بزرگمهر و رفعت تا پیش از این آثاری چند در فضای مجازی منتشر شده که با استقبال بسیار خوبی از سوی شنوندگان موسیقی ایرانی روبرو گردیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی، از 5 اردیبهشت ماه سال جاری به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.