به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش "هویت پروانه‌های مرده" نوشته و کار احمد سلگی آغازگر اجراهای سال 95 این مرکز است.

این نمایش که در تداوم رپرتوار آثار برگزیده تئاتر دانشگاهی به روی صحنه خواهد رفت اجراهای خود را از 17 فروردین ماه ساعت 18 در سالن اصلی تالار مولوی آغاز خواهد کرد.

در "هویت پروانه‌های مرده" سها آردم، آیدا توتونچی، مهران میری، امیرمسعود واعظ تهرانی به ایفای نقش می‌پردازند و حسین صحرایی طراحی صحنه، نساء قلی پور طراحی لباس، محمد مهدی فاموری طراحی گرافیک و مهدی طالقانی کار عکس نمایش را انجام می‌دهند.

این نمایش از تاریخ مذکور همه روزه سات 18 در تالار مولوی میزبان علاقمندان خواهد بود.

دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی می‌توانند از تخفیف 50 درصدی این مرکز تئاتری جهت تماشای آثار بهره‌مند شوند.

تغییر ساعت اجرای نمایش کمدی "دپوتات"

طبق اعلام واحد هماهنگی مجموعه نمایش کمدی"دپوتات" از روز شنبه ساعت 20 به روی صحنه خواهد رفت .

این نمایش پیش از این مقرر بود ساعت 21 در تالار ایوان شمس روی صحنه برود که طبق تغییرات اعلام شده ساعت 20 میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

اتابک نادری کارگردان و بازیگر تئاتر با اعلام این مطلب بیان کرد: سعی کردیم که نمایش "دپوتات" یک کمدی مبتنی بر موقعیت باشد و به سمت کمدی کلامی نرفتیم . البته این اثر با برخی آثار کمدی که شوخی‌های خارج قاعده دارد، متفاوت است و سعی کردیم نمایشی را با فضای حرفه ای تر طراحی کنیم.

در این اثر هنری که بر اساس نمایشنامه ای از "دیمیتری پساتهاس" ساخته شده است بازیگرانی از جمله ماه چهره خلیلی، اتابک نادری، پندار اکبری، سوسن پرور، سامان دارابی، بهنام شرفی، یاشار نادری و قاسم روشنایی به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل این اثر نمایشی عبارت‌اند از : کریم عظیمی(ترجمه) ، محمد نادری(دراماتورژ)، داریوش پیرو (طراح و مشاور هنری)، آرمین جباری (مجری و مدیر تولید)

"دپوتات" از ۲۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت در ایوان شمس روی صحنه خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به وب سایت ایران کنسرت به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

"آفاق " با رویکرد اجتماعی از رادیو نمایش پخش می‌شود

سریال "آفاق" به کارگردانی جواد پیشگر و با رویکرد اجتماعی به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

این سریال را داریوش روحی نوشته که زندگی یک آبدارچی زحمتکش ایرانی را روایت می‌کند.

در این نمایش رادیویی : علی میلانی، بهناز بستان دوست، شهین دخت نجف زاده، حمید منوچهری ، نازنین مهیمنی ، نورالدین جوادیان و تعدادی دیگر از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

"آفاق " به تهیه کنندگی : فرشاد آذرنیا ، صدابرداری : رضا طاهری و افکت : نازنین حسن پور و گویندگی میرطاهر مظلومی ، هفدهم فروردین ، ساعت 13:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.