به گزارش هنرآنلاین: به نقل از مهر، این کنسرت‌ها که با حضور نوازندگانی چون حسین رضایی‌نیا، مهیار طریحی، آیین مشکاتیان، استفنی بی‌بو، تینا جامه‌گرمی، لعیا اعتمادی، آتنا اشتیاقی و آرین کشیشی روی صحنه خواهد رفت، ۲۱ آپریل (چهارم اردیبهشت) در دوسلدورف آغاز و بعد از آن پنجم اردیبهشت در هامبورگ اجرا خواهد شد.

این برنامه ها روز ۲۸ آپریل (نهم اردیبشهت) در استکهلم روی صحنه خواهد بود و بعد از آن اعضای کنسرت "چرا رفتی" در گوتنبرگ این اثر را اجرا خواهند کرد. آخرین اجرای گروه هم اول می (دوازدهم اردیبهشت) در لندن خواهد بود.

"چرا رفتی" به عنوان پرمخاطب‌ترین کنسرت دهه‌های اخیر، در ایران توانست قریب به ۱۲۰ هزار نفر مخاطب داشته باشد و در سال ۹۳ در تهران و بسیاری از شهرستان‌های کشور روی صحنه رود.

آلبوم "نه فرشته‌ام، نه شیطان" به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری که در برکلی، لس آنجلس، استانبول و تهران ضبط شده است، به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی سنتی در سال‌های اخیر مطرح است. این آلبوم در هشت قطعه‌ خود، آهنگسازی، سازبند، تنظیم و فرم‌های مختلف دارد و از اشعار شاعرانی چون مولانا، محمدرضا شفیعی کدکنی، هومن ذکائی، سیمین بهبهانی و حسین منزوی انتخاب شده‌ است.