سرویس تجسمی هنرآنلاین: رویداد "بهارستان" که به همت سازمان زیباسازی شهر تهران این روزها در تهران برپاست، آثار محیطی را به سطح شهر آورده که محیط روزمره شهر را برای شهروندان دگرگون کرده است. یکی از این آثار ۳ میمون رنگینی هستند که این روزها بر روی حفاظ دور میدان ولیعصر جا خوش کرده‌اند. این میمون‌ها اثر سمانه میرزا حسینی هنرمند عروسک‌ساز است که در بخش مجسمه و هنرهای محیطی رویداد "بهارستان" حضور دارد.

وی درباره این اثر گفت: من سال‌ها عروسک‌سازی کرده‌ام و قبل از اینکه مجسمه‌سازی کنم این کار را انجام می‌دادم.

میرزا حسینی در ادامه بیان کرد: طرح من شامل میمون‌هایی است که در ابتدا ماکت آن را ساختم و خوشبختانه مورد توجه قرار گرفت و برای حضور در این رویداد انتخاب شدند.

سمانه میرزا حسینی تاکید کرد: این میمون‌ها گل‌دار هستند و به این دلیل این کار را انجام دادم که علاوه بر اینکه در سال میمون هستیم؛ می‌خواستم مخاطبان با آثار جدید آشنا شوند. زیرا این روزها خوشبختانه شاهد هستیم که توقع مردم از ایده‌ها و طرح‌ها هنری بهتر شده است.

لازم به یادآوری است، رویداد هنری "بهارستان" (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) در بخش‌های مجسمه، هنرهای محیطی، نقاشی دیواری، گرافیک و تخم‌مرغ‌های نوروزی همزمان با ایام نوروز ۱۳۹۵ در تهران برگزار شد و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.