به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، سامان ارسطو با بیان این مطلب توضیح داد: خوشبختانه طی روزهای گذشته استقبال بسیار خوبی از این نمایش به عمل آورده به طوری که ما چندین تماشاگر داشتیم که بیش از این یک بار به تماشای این نمایش نشسته‌اند. به هر ترتیب این نمایش برای من تجربه بسیار ارزشمندی بود که واقعاً برای من در برگیرنده آثار قابل توجهی بود که یقین دارم تماشاگران با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

وی ادامه داد: این نمایش پیش از این بیش از 60 اجرا در تماشاخانه فانوس روی صحنه رفت و حالا با اتکا به این تجربه در تئاتر شهر روی صحنه رفته است و من هرگز فکر نمی‌کردم تماشاگر سخت پسند این مجموعه نیز بتواند با اثر ارتباط برقرار کند به طوری که من روزانه بعد از اجرا پاسخگوی چندین مخاطب هستم که از من درباره مسائل روانشناسانه اثر صحبت می‌کند و از من درباره برخورد خود با اتفاق نمایش در محیط پیرامونی می‌پرسد.

کارگردان نمایش "همتون منو می شناسین" بیان کرد: عمق تاثیرگذاری نمایش در ذهن مخاطبی که با موضوع نمایش برخورد می‌کند به قدری زیاد است که از برخوردهای قبلی خود با پدیده‌هایی که در نمایش نشان داده شده پشیمان می‌شود و دوست دارد این فضای ذهنی را جبران کند.

ارسطو در پایان گفت: طی روزهایی که نمایش "همتون منو می شناسین" در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته مدیریت مجموعه تئاتر شهر و تعدادی از هنرمندان از جمله مائده طهماسبی و محمدرضا خاکی در اجرای نمایش همیاری ویژه ای داشتند که جا دارد از همه عزیزان تشکر ویژه ای داشته باشم.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.