به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این نمایش؛ سهیل بابایی کارگردان این نمایش با اعلام این خبر گفت: نمایش "مرگ یزدگرد" نوشته استاد بهرام بیضایی کارگردان و نویسنده شهیر ایرانی پس از دو دهه از آخرین اجرای آن در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: این نمایش که به مقطع حساس و تاریخی اواخر دوران ساسانیان می‌پردازد از 25 بهمن‌ماه توسط گروه تئاتر اسطوره در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود.

دراین نمایش علاوه بر سهیل بابایی که در نقش آسیابان ایفای نقش خواهد نمود، سیما شکری در نقش زن آسیابان، مهسا انجدانی در نقش دختر اسیابان، آرش رضایی در نقش سردار، صادق برقعی در نقش موبد، پویا بیگی در نقش سرکرده و محمد پارسا در نقش سرباز حضور خواهند، داشت.

همچنین رضا صمدپور به عنوان استاد راهنما، جواد تمدنی مشاور رسانه‌ای، وحید حسینی طراح نورو صحنه، راشین اکرمی طراح لباس، فرشید تعالی طراح پوستر و آرش علی نژاد دستیار کارگردان دراین نمایش همکاری خواهند،داشت.

گفتنی است این نمایش که جزو منتخبین جشنواره آیینی سنتی محسوب می‌شود با نگاهی به آیین‌های ایرانی و بومی سعی در ارائه پرداختی جذاب به این اثر ارزشمند ادبی و هنری دارد.

این نمایش از بیست و پنجم بهمن‌ماه به مدت یک ماه در تماشاخانه سنگلج واقع در خیابان حافظ، ابتدای خیابان بهشت، روبروی پارک شهر از ساعت بیست پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.

همچنین علاقمندان برای تهیه بلیت و خرید اینترنتی می توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه نمایند.