سرویس سینمایی هنرآنلاین: بهنوش بختیاری بازیگر فیلم "من" به کارگردانی سهیل بیرقی گفت: من همیشه در کارهای طنز بازی می‌کردم و این آرزوی همیشگی‌ام بود که در یک فیلم "تفکری" بازی کنم.

بختیاری که روز شنبه در نشست نقد و بررسی این فیلم در کاخ جشنواره فیلم فجر شرکت کرده بود، گفت: فیلم "من" با هوشمندی خاصی ساخته شده و من از انرژی مثبت آن بسیار ذوق کردم و احساس خوبی داشتم.

به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، بختیاری تأکید کرد: بیست سال است که منتظر بازی در چنین نقشی بودم، نه اینکه بازی در کارهای کمدی را دوست نداشته باشم. کمدی بازی کردن با عرف جامعه ما برای خانم‌ها واقعاً سخت است.

وی گفت: با این حال کسی برای سپردن نقش جدی به من اعتماد نمی‌کرد. البته سهیل بیرقی مرا بسیار تحت کنترل داشت و حتی روی پلک زدن بازیگرانش هم حساس بود. او تمام حرکات یا رفتارهایی که در بازی‌های قبلی‌ام داشتم از من گرفت.

لیلا حاتمی دیگر بازیگر فیلم "من" در بخشی از نشست به بازی‌های نقش‌های مقابلش اشاره کرد و گفت: من از بازی خانم بختیاری بسیار شگفت‌زده شدم و هیچ‌چیزی برای بازیگر مهم نیست، به غیر از اینکه بازیگر در مقابل بازی کند و به نظرم بهنوش بختیاری همه این ویژگی‌ها را داشت.

کارگردان فیلم "من" هم درباره بازی بهنوش بختیاری گفت: من همیشه مخاطب کارهای بهنوش بختیاری بودم حتی کارهای کمدی‌اش که مرا همیشه شاد کرده. به نظرم بازیگر باید خاصیت سرگرم‌کنندگی داشته باشد و برای انتخاب نقش او، فکر می‌کردم باید کسی آن را بازی کند که دورترین انتخاب برای این نقش به نظر می‌آید.

امیر جدیدى، علیرضا استادى، على منصور، سعید عطائیان و مانى حقیقى دیگر بازیگران این فیلم هستند که در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.