به گزارش هنرآنلاین ، فرهاد آئیش کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر و سینما تازه‌ترین نمایش خود را با عنوان "چمدان" را از 20 بهمن ماه در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌برد. نمایشی بر اساس دو نمایشنامه هم‌نام که یکی از آن‌ها به نویسندگی "کوبو آبه" نویسنده سوررئالیست معاصر ژاپنی با ترجمه و اقتباس آئیش و دیگری متنی به همین نام نوشته فرهاد آئیش است.

فرهاد آئیش در اجرای این نمایش از اجرای صرف یک نمایش فراتر رفته است، بر این اساس همزمان "پویا آریان پور" ویدئو اینستالیشنی را در محوطه انتظار سالن اصلی تئاترشهر ارائه می‌کند. این اجرا 19 بهمن ماه با حضور تعدادی از هنرمندان هنرهای تجسمی و تئاتر ساعت 18:30 افتتاح می‌شود.

شایان ذکر است؛ پویا آریان پور فوق لیسانس نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. او سال 1379 برنده پنجمین دوسالانه نقاشی تهران و در سال 1381 برنده دومین دوسالانه نقاشی معاصر جهان اسلام شده است. این نقاش آثارش را در نمایشگاه‌های متعددی در خارج و داخل از کشور به نمایش گذاشته است.

اجرای عکاسان نمایش "چمدان" نیز 19 بهمن ماه برگزار می‌شود."چمدان" به کارگردانی فرهاد آئیش از 20 بهمن ماه ساعت 19:30 در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.