به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش " گنجفه" به کارگردانی نوشین تبریزی یکشنبه 18 بهمن ویژه عکاسان انجمن عکاسان خانه تئاتر و خبرگزاری‌ها به صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی که از یکشنبه 18 بهمن اجرای خود را در تالار سایه آغاز خواهد کرد، ساعت 20 همین تاریخ میزبان عکاسان انجمن عکاسان خانه تئاتر ،خبرگزاری‌ها و سایت‌های مرتبط خواهد بود. این در حالی است که در طول اجرای این نمایش روابط عمومی تئاتر شهر و گروه نمایش پذیرای هیچ عکاس دیگری نخواهد بود.

ساعت اجرای نمایش "دیوان غربی، شرقی" تغییر می‌کند

ساعت اجرای نمایش "دیوان غربی، شرقی" به نویسندگی و کارگردانی محسن حسینی در تالار چهارسو از جمعه 16 تا پنجشنبه 22 بهمن ماه تغییر می‌کند.

بر اساس این گزارش نمایش "دیوان غربی، شرقی" طی روزهای یاد شده استثنائا ساعت 19 روی صحنه می‌رود و از تاریخ 23 بهمن طبق ساعت قبل (19:30) به اجرا خود ادامه می‌دهد.

نمایش "دیوان غربی، شرقی" هر روز غیر از شنبه‌ها با بازی رؤیا نونهالی، روزبه مهر، مروارید مهر، الناز تاریخی، فاطمه صارمی، لیدا فتح اللهی، سپیده صیفوری، آرام خلخالی، لیلی جنیدی، مرجان صادقی، روجا جعفریان و محسن حسینی در تالار چهار سو به صحنه می‌رود.

تسهیلات ویژه مرکز تئاتر مولوی برای دانشجویان کشور

مرکز تئاتر مولوی با توجه به رسالت خود در صیانت و اعتلای حقوق تئاتر دانشگاهی در نظر دارد تا به صورت مستمر در تمامی اجراهای نمایشی خود، تسهیلات ویژه ای را در نرخ بلیط ها برای دانشجویان اعمال کند.

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در تمامی رشته‌های تحصیلی می‌توانند با ارائه‌ی کارت دانشجویی معتبر از تخفسیف های 50 تا 70 درصدی جهت تماشای نمایش‌های این مرکز تئاتری بهره مند شوند.

ثبت نام ورک شاپ‌ بین‌المللی بازیگری در ایتالیا تمدید شد

به دلیل استقبال هنرمندان؛ مهلت ثبت نام ورک شاپ‌ بین‌المللی بازیگری تا پایان بهمن ماه در ایتالیا تمدید شد.

کمپانی تئاتر باران با مدیریت و همراهی کیومرث مرادی اولین کارگاه بین‌المللی بازیگری را در کشور ایتالیا در "جشنواره میان فرهنگی و آزمایشگاهی تئاتر ایتالیا" در سال 1395 خورشیدی و با همکاری گروه تئاتر بین‌المللی پوتلج (Teatro Polach) برگزار می‌کند.

کمپانی تئاتر باران با همراهی کیومرث مرادی امسال تعدادی محدود از دانشجویان و بازیگران جوان ایرانی را برای کسب تجربه و آموزش راهی این جشنواره می‌کند.

گروه بین‌المللی Teatro Polach بیش از چهل سال است که در دهکده‌ای تاریخی در نزدیکی شهر رم کار خود آغاز کرده است. این مرکز در اروپا و ایتالیا با نام intercultural laboratory of theter practices مشهور است و هر سال بیش از 10 کشور جهان را برای شرکت در جشنواره دعوت می‌کند.

لازم به ذکرست که در هر دوره از جشنواره در کنار اجرای نمایش که هر بعد از ظهر اتفاق می‌افتد این جشنواره پذیرای دانشجویان علاقه‌مند به بازیگری از سراسر دنیا خواهد بود و در طول جشنواره با دعوت از اساتید شناخته شده تئاتر، کارگاه‌هایی برگزار می‌شود.

جشنواره هر سال (21 ژوئن تا 3 جولای 2016) در دهکده کوچکی به نام فارا سابینا "fara sabine" در نزدیکی شهر رم ایتالیا برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این ورک شاپ می‌توانند برای مصاحبه و انتخاب به تئاتر باران مراجعه و یا با شماره‌های 66176825،66176812 تماس حاصل کنند.