به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، همزمان با سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه،امروز بیست و هشتمین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی کشور و نخستین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی کرمانشاه افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه امروز هفدهم بهمن ماه در نگارخانه استاد کلهر واقع در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی با حضور مدیرکل ارشاد استان و مسئولین و مقامات استانی و اعضای کارگروه مد و لباس استان،طراحان و فعالان مد و لباس در ششمین روز دهه مبارک فجر و در سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی گشایش می‌یابد.

این نمایشگاه با هدف فرهنگ‌سازی برای استفاده از لباس‌های متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی، معرفی سنت و آداب پوشش مردم،کشف و شناسایی استعدادهای نو در حوزه طراحی، دوخت و تزئین لباس و در بخش‌های نمایش آثار،ارائه مقاله‌های مرتبط،بخش کودک و نوجوان،برگزارش نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی مد و لباس با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار می‌گردد که از میان 170 اثر ارسالی به دبیرخانه 50 اثر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نخستین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی کرمانشاه تا 23 بهمن ماه ادامه داشته و بازدیدکنندگان می‌توانند در2 نوبت صبح و عصر در ساعات ٩ الی12:30 و ١٧ الی 19:30 از این نمایشگاه دیدن نمایند.