سرویس سینمایی هنرآنلاین ؛عصر روز گذشته 16 بهمن ماه فیلم "بادیگارد" ابراهیم حاتمی‌کیا در کاخ جشنواره به نمایش درآمد. در این فیلم محمود عزیزی به عنوان بازیگر حضور داشت. او درباره حضور دوباره خود در سینما به هنرآنلاین گفت: خوشحالم که در فیلمی بازی کردم که کارگردان آن ابراهیم حاتمی‌کیا و دیگر دوستان بازیگر همانند خانم مریلا زارعی و پرویز پرستویی هم حضور داشتند. "بادیگارد" تجربه به یاد ماندنی برای من در سینما است. چراکه دوست داشتم روزی با پرویز پرستویی در یک فیلم همبازی شوم.

این بازیگر سینما درباره مضمون فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر حضور دارند، بیان کرد: اکثر فیلم‌ها وقتی روی پرده سینما می‌آیند، فیلمنامه‌های ضعیفی دارند. به نظر من فیلمنامه یکی از مهمترین دلیل‌ها برای حضور بازیگران در فیلم‌ها است. باید فیلمنامه‌ها قصه محکم و استواری داشته باشند تا فیلم هم فیلم خوبی شود. خوشبختانه "بادیگارد" فیلمنامه قوی و خوبی داشت.

عزیزی درباره این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره یک رویدارد مهم و بزرگ سینمایی است که باید مدیران تلاش کنند تا این جشنواره از هر گونه نقصانی دور بماند. جریان سازی‌ها زمانی در جشنواره نتیجه می‌دهد که برنامه ریزی دقیقی برای این جشنواره صورت گیرد. تا شاهد خروجی خوبی در پایان این جشنواره باشیم.

اما در فیلم "بادیگارد" علاوه بر محمود عزیزی، پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و... به ایفای نقش پرداخته اند.