به گزارش هنرآنلاین، در حالی که در تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی جمال اجلالی، بازیگر پیشکسوت درگذشته اعلام می شد، در دنیای واقعی وضعیت جسمانی ایشان رو به بهبود گزارش شده است.

ساعتی پیش همسر جمال اجلالی گفت: از دیشب تا به امروز وضعیت جمسلانی جمال اجلالی رو به بهبودی رفته است.سعیده خلیلی همسر جمال اجلالی در گفت و گو با خبرگزاری میزان درباره وضعیت جسمانی این بازیگر گفت: شب گذشته وقتی به ملاقات همسرم رفتم حال او خوب نبود و عکس العملی از خود نشان نمی داد اما امروز حال او بهتر شده و پزشک وی می گوید اگر به همین شکل پیش برود بهبود پیدا می کند.

وی افزود: جمال اجلالی با حرکات چشم و ابرو با من صحبت می کند و به صحبت های من واکنش نشان می دهد اما به دلیل استفاده از دارو ها قادر به تکلم نیست.

خلیلی عنوان کرد: به طور کلی حال او خوب است و من از این وضعیت خوشحالم زیرا در جند روز گذشته لحظات سختی بر ما گذشت پزشکان هم گفته اند اگر روند بهبودی او پیشرفت نداشته باشد پسرفت هم نداشته و همین پسرفت نداشتن خود جای امیدواری دارد.

روشن نیست انتشار اخبار کذب که با زندگی افراد در ارتباط است چه زمانی قرار است از شبکه های اجتماعی رخت بربندد و اخلاق در این فضا اولویت یابد.