سرویس تجسمی هنرآنلاین: آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس‌هاى "حرم علوى" در شهر قم شنبه 10 بهمن‌ماه ساعت 18 :30 با حضور مسئولین فرهنگی و هنری استان قم در نگارخانه شهید آوینی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه عکس، ۲۶ تابلو روى دیوار مى‌رود که از زوایاى ناب و کمتر دیده شده، زیبایى‌شناسى‌هاى هنرى به خصوص معمارى حرم مطهر حضرت على(ع) را بازتاب مى‌دهد.

سفرهاى استانى این نمایشگاه خاص از سوم مرداد به ابتکار دبیرخانه شوراى فرهنگ عمومى کشور محقق شده است که تا 20 اسفند 1394 در 30 استان کشور به نمایش عمومى درمى‌آید. این نمایشگاه‌هاى پنج روزه هر هفته میهمان مردم یکى از استان‌هاى کشور خواهد بود. پیش از این 28 استان شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی کشور این میزبانى را به عهده داشتند.

این نمایشگاه به همت موسسه توسعه ایرانیان و با همیارى معاونت هنرى وزارت فرهنگ و ارشاداسلامى و دبیرخانه شوراى فرهنگ عمومى کشور برپا شده است؛ همه عکس‌هاى این مجموعه از گنجینه هنرى موسسه توسعه ایرانیان است و نمایشگاه جنبه فروش ندارد.

نمایشگاه عکس‌هاى بارگاه حرم علوى از 10 بهمن ساعت 18:30 افتتاح و تا هشتم بهمن ماه میهمان استان قم است. این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 تا 19 در شهر قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28، نگارخانه شهید آوینی میزبان علاقمندان است.