سرویس سینمایی هنرآنلاین؛ در جمعه‌ها با اینستاگرام این هفته خبرها کمتر از سوی هنرمندان منتشر شده بود. البته بوسه مادر به فرزند در عکس مهناز افشار و نیز رسوایی که از فیلم مسعود ده نمکی به اینستاگرام آمده بود، نباید گذشت.

این‌ها را کنار انتشار کتابی از سوی هنگامه قاضیانی بگذارید.

اینستاگرام جمعه‌ها با هنرمندان را در زیر می‌خوانیم.

سلفی جدید هانیه توسلی در یزد

هانیه توسلی در اینستاگرام این عکس را منتشر کرده و نوشته: همین الان با کارگردان مادری خانم رقیه توکلی. یزد زیبا.

برزو ارجمند قناد شهر می‌شود

برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در نقشی، مغازه قنادی دارد و قناد شهر می‌شود. او عکسی از خود در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده و خود را قناد شهر نامیده است.

رسوایی به اینستاگرام آمد

"خبر آمد خبری در راه است" مسعود ده نمکی با انتشار این جمله در اینستاگرام، از آمدن فیلم "رسوایی 2 "خبر داده است.

فیلم سینمایی "رسوایی 2" به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی "مسعود ده نمکی" بهار 1394 کلید خورد. این فیلم از داستانی تخیلی برخوردار است و برخی از بازیگران این فیلم عبارتند از؛ اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، سحر قریشی، امیر نوری و اسماعیل خلج و... حضور دارند.

هنگامه قاضیانی و یک کتاب

هنگامه قاضیانی با انتشار عکسی از امضا خود بر کتاب نوشته است، ممنون از همه عزیزانی که در جشن امضاء کتاب "سرزمین مرد سرخپوست قانون مرد سفید پوست" شرکت کردند.

ممنون از نشر ثالث جناب اقای محمد علی جعفریه محترم و جناب اقای سینا جعفریه محترم که برای چاپ این کتاب و مراسم زیبای دیروز زحمت کشیدند

آشتی‌کنان احسان علیخانی و خواننده جوان

علی امینیان در تازه‌ترین پست خود در اینستاگرام اعلام کرد که درباره احسان علیخانی دچار یک سوء تفاهم بزرگ شده است. این خواننده جوان و احسان علیخانی بعد از یک دیدار یک ساعته سوء تفاهم‌های ایجاد شده بین‌شان را حل کردند.

علی امینیان در صفحه رسمی خود در اینستاگرام ذیل عکسی در کنار احسان علیخانی نوشت: به دلیل مفاهمه غلط و بد بین من و احسان در مورد کلیپ بخشش در ماه عسل و مشورت‌های بد شکل و ناجور یک تعدادی …

به جای اینکه ما رو به احسان وصل کنن برای رفع سو تفاهم کار رو به شکایت و شکایت کشی کشوندن. به خیرخواهی رفیق مشترک ساعتی رو با احسان علیخانی گذروندیم. من متوجه شدم اون چیزی که من فهمیدم، با برداشت من از احسان فرسنگ‌ها فاصله داره. کم تو زندگیم عجله می‌کنم ولی احساس می‌کنم تو شکایتم از احسان عجله کردم. امیدوارم احسان عزیز با محبتی که به من داشته و داره و با اون دل مهربون ماه عسلیش با من کنار به یاد. پرچمت بالاست برادر.

گفتنی است بعد از پخش ماه عسل ۹۴ خبری منتشر شد مبنی بر این که یک خواننده پاپ از احسان علیخانی شکایت کرد. علی امینیان سال گذشته کلیپی را برای بخش قصاص برنامه "ماه عسل" ساخت و آن را به برنامه تحویل داد. اعتراض این خواننده به این خاطر بود که کلیپش با صدا و موزیک دیگری پخش شد.

مهناز افشار و فرزندش

مهناز افشار بازیگر، تصویری جدید از فرزندش را به اشتراک گذاشت.

او در شرح این عکس که در صفحه اینستاگرام منتشر کرده تنها به نوشتن دو کلمه بسنده کرده است. او نوشته است:‌ "جان مادر".