سرویس موسیقی هنرآنلاین: دومین اثر دروازه‌بان لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که این فوتبالیست در شب انتشار آلبومش میزبان چهره‌های شناخته‌شده سینما و موسیقی بود.

در ابتدای این نشست خبری بعد از پخش تیزر آلبوم، سعید شفیعی مدیر برنامه‌های این خواننده ضمن تشکر از عوامل گفت: استارت کنسرت‌ها از شهر لاهیجان آغاز شده و در ادامه در اکثر شهرستان‌های ایران سفر خواهیم کرد. اطلاعات بیشتر در این زمینه از کانال تلگرامی مخابره خواهد شد.

غلامرضا و مهدی بیکی تهیه‌کنندگان این آلبوم درباره این اثر گفتند: این اولین بار است که ما به‌صورت رسمی از یک اثر هنری حمایت می‌کنیم. از طریق یکی از دوستان با این خواننده خوب آشنا شدیم و بعد از تحقیقات نسبت به همکاری رعبت پیدا کردیم. مهدی بیکی ادامه داد: شهر ما یعنی لاهیجان عاشق هنر است و هدفمان هم حمایت از این عرصه است. امیدواریم در ادامه راهم مردم و دیگر هم‌صنفی‌های ما نیز از موسیقی این‌چنینی دفاع کنند.

علی شمس الهی خواننده و دروازه‌بان تیم فوتبال داماش درباره خود گفت: از بچگی موسیقی دوست داشتم، اما در ادامه راه فوتبال را پی گرفته و توانستم به جایگاهی که می‌خواهم برسم. بعد از یک مدت رباط صلیبی پایم در یکی از بازی‌ها آسیب دید و به مدت 10 ماه خانه‌نشین شدم.

وی افزود: بعد از این بیشتر رو به موسیقی آورده و در کنار دروازه‌بانی این حرفه را نیز پیش گرفتم و سال 1387 اولین آلبومم منتشر شد. این آلبوم بخاطر یک سری اشتباهات ناموفق بود. دومین آلبومم اما توانست جبران اثر قبلی را داشته باشد و از انتشار آن رضایت دارم. من آمده‌ام که بمانم و به همین خاطر راه زیادی در پیش دارم.

شمس الهی ادامه داد: به نظر من موسیقی یک هنر سلیقه‌ای است. در این شغل ممکن است توسط پسندیده شوی و عده‌ای دیگر تو را نپسندند اما احترام نباید فراموش شود.

این دروازه‌بان در پاسخ به برنامه‌های کنسرتی خود هم گفت: استارت کار از لاهیجان آغاز شده و بعد آن در شهرهای شمالی و شیراز نیز روی صحنه خواهیم رقت.

او ادامه داد: مراحل مجوزی ما یک سال و نیم طول کشید و در نهایت با کمک تهیه‌کنندگان و شرکت "سوته‌دلان" در 10 تراک منتشر شد. تنظیم کلیه قطعات توسط حامد برادران انجام شده و ترانه‌های آن توسط معصومه اکبری و عاطفه رجبی سروده شده است. این اثر توسط شرکت "سوته‌دلان" به مدیریت مهدی میرزاباقریان منتشر و پخش گردید.

این مراسم رونمایی میزبان چهره‌هایی چون رضا رویگری، عنایت بخشی، سیامک اشعریون، کاوه آفاق، آراد آریا، رامسین کبریتی و... بود.