به گزارش هنرآنلاین ، کاوه ابراهیم‌پور کارگردان فیلم "یحیی سکوت نکرد" حضور افرادی را که به فاطمه معتمدآریا در کاشان حمله کردند، عجیب و غیرقابل باور دانست و گفت: چنین اتفاقی برای فیلمی که از وزارت ارشاد مجوز ساخت و نمایش دارد و در سینماها در حال اکران است، منطقی نیست.

او با بیان این جمله که اگر نیروی انتظامی نبود معلوم نیست چه بلایی سر ما می‌آمد گفت: من به شخصه شکایت نمی‌کنم، اصلاً از چه کسانی باید شکایت کنم؛ بعید می‌دانم خانم معتمد آریا هم قصد شکایت داشته باشند، اما باید از خودشان بپرسید.

در خبری دیگر در همین باره سیدرضا میرکریمی، مدیرعامل خانه سینما در نامه‌ای به امام‌جمعه کاشان که از حمله به معتمدآریا دفاع تمام‌قد کرده بود، از او دعوت کرد سهراب سپهری بخواند.

میرکریمی خطاب به امام‌جمعه کاشان نوشت:

خودم و جنابعالی را دعوت می‌کنم به تقوای الهی. صحبت‌های نگران‌کننده شما را خواندم و به حسب وظیفه‌ صنفی‌ام در مورد ابعاد و حواشی حضور بازیگر باسابقه و محترم سینمای ایران درکشان تحقیق کردم.

از جنابعالی می‌خواهم به وظیفه شرعی و جایگاهی خود در حفظ وحدت و جلوگیری از ایجاد شکاف در جامعه عمل کنید و از اشاعه‌ی جو بی‌اعتمادی و نگرانی در جامعه مؤمنین بپرهیزید.

در انتها می‌خواهم جنابعالی را که چند صباحی مهمان مردم مؤمن و فرهنگ دوست کاشان هستید با یکی از مشاهیر به نام آن دیار سهراب سپهری آشنا کنم، باشد که خواندن اشعار وی به نگاهمان مهربانی، به زندگی ما آرامش و به ایمانمان عمق ببخشد.