سرویس موسیقی هنرآنلاین: شهریار مسرور خواننده سبک بلوز درباره اجرای خود در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گفت: امسال خوشحالم که برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر به همراه گروه ارکسترم حضور دارم. به نظرم جشنواره موسیقی فجر امسال برخلاف سال‌های دیگر تکان خورده و با اضافه کردن بخش جدید توانسته اتفاق خوبی را رقم بزند.

این خواننده سبک بلوز ادامه داد: مدت اجرا 40 دقیقه تخمین زده شده و به همین خاطر تنها می‌توانیم هشت قطعه به نام‌های بیدار، باهم و یکصدا، ماه آبی، تنهایی، بی‌قرار، تهران و دو کار انگلیسی اجرا کنیم.

وی افزود: در این اجرا همراه با علیرضا شمس اسکندری، آرین کشیشی، فؤاد اله قمشه‌ای و فرشاد نجاتی روی صحنه خواهیم رفت. مسرور اضافه کرد: همان‌طور که پیش‌تر گفتم از حضورمان در جشنواره فجر و بها دادن به این شکل از موسیقی خیلی خوشحالم. به نظر من موسیقی ما باید در کنار موسیقی‌های پاپ و سنتی قرار گرفته و به همان اندازه به آن توجه داده شود. این شکل از موسیقی در کنار موسیقی‌های دیگر در کفه ترازو نباید سبک‌تر باشد.

او همچنین تصریح کرد: در زمانه‌ای که موسیقی پاپ دچار تکرار شده باید به گروه‌های اینچنینی توجه داشت. من زمانی که به جدول امسال نگاه می‌کردم شاهد حضور بهترین‌های این عرصه بودم و چه بهتر که موسیقی خوب در این برهه زمانی به گوش مردم برسد. در کل اقدام خوبی صورت گرفته و جای تقدیر دارد.

گروه شهریار مسرور روز 25 بهمن‌ماه ساعت 21 در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه خواهد رفت.