سرویس موسیقی هنرآنلاین: با نزدیک شدن به سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، اجراهای سینگل یا گروهی خوانندگان هم کم‌کم رو به افول قرار گرفته است. در این آخر هفته اجراهایی پراکنده از خوانندگان سبک‌های مختلف را شاهد خواهید بود.

کنسرت بنیامین بهادری

بنیامین بهادری عاشقانه‌های خود را به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌آورد.

بهادری در این کنسرت گلچینی از آثار قبلی و تک آهنگ‌های جدیدش را اجرا خواهد کرد.

برنده تندیس طلایی بهترین قطعه موسیقی پاپ از دیدگاه مردم این روزها مشغول تولید قطعات جدید است. او طی ماه‌های اخیر تک‌قطعه‌هایی نظیر "اصلاً صداش کردی؟"، "محدودیت" و "عشق" را منتشر کرد.

کنسرت بنیامین بهادری روز 8 بهمن‌ماه ساعت 21:30 در نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

گروه بدرام

کنسرت گروه بدرام در برج آزادی و در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

این کنسرت اینسترومنتال پراگرسیو راک طی یک سئانس در سالن برج آزادی برگزار خواهد شد. اجرای قطعاتی از گروه به همراه بازنوازی آثاری از جو ستریانی، دریم تیتر، مایکل انجلو، اپث، ریورساید و ... رپرتوار اجرایی این کنسرت است.

گروه بدرام روز 8 بهمن‌ماه ساعت 19 در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت فریدون آسرایی

خواننده آلبوم "خاطرات گمشده" پس از مدت‌ها در تهران روی صحنه می‌رود.

فریدون آسرایی که مدت زیادی ست در تهران به برگزاری کنسرت اقدام نکرده، به زودی در تهران به روی سن خواهد رفت.

این کنسرت در تاریخ 8 بهمن‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد و این خواننده با اجرای آثار و قطعات دو آلبوم "غریبه" و "خاطرات گمشده" برای دوستدارانش اجرای برنامه خواهد داشت. مجید عبدی تهیه‌کننده این کنسرت است.

کنسرت فریدون آسرایی ساعت 21:30 در سالن میلاد برگزار خواهد شد.

شب ساز ایرانی

شب ساز ایرانی، سری پنجم خود را طی دو شب متوالی در تالار رودکی برگزار می‌کند

این مجموعه، دو شب را در فضایی اصیل از موسیقی دستگاهی، شامل بداهه‌نوازی‌ها و تک‌نوازی‌هایی دل‌نشین در حضور مخاطبان، کارشناسان و هنرمندان شناخته‌شده موسیقی کشورمان به اجرا درخواهد آورد.

کنسرت "شب ساز ایرانی 5" روزهای 7 و 8 بهمن‌ماه ساعت 20 در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

با یک بلیت دو اجرا ببینید / کلون زمان

گروه "چهارگان" که یک کوارتت زهی ایرانی محسوب می‌شود به همراه گروه کوبه‌ای "کلون زمان"، ۹ بهمن‌ماه در تالار رودکی طی یک سئانس به اجرای برنامه می‌پردازد.

در این کنسرت گروه زهی ایرانی "چهارگان" به سرپرستی احسان ذبیحی‌فر در یک بخش برنامه، و گروه کوبه‌ای "کلون زمان" به سرپرستی حمید قنبری در بخش دوم به روی صحنه خواهند رفت.

اعضای گروه "چهارگان" در این کنسرت قرار است قطعاتی از ساخته‌های شریف لطفی، تقی ضرابی، اردشیر کامکار، سعید هنرمند، علی صمدپور و احسان ذبیحی‌فر را اجرا کنند. در این بخش احسان ذبیحی‌فر (کمانچه)، کیخسرو مختاری (کمانچه)، آزاده شمس (قیچک آلتو) و بیتا قاسمی (قیچک بم) اعضای گروه «چهارگان» را تشکیل می‌دهند.

گروه "کلون زمان" نیز برنامه‌ای با عنوان «طرحی برای سازهای کوبه‌ای» را تدارک دیده‌اند که طی آن حمید قنبری، ستار خطابی، میلاد قریشی، حسام عظیمی با سازهای کوبه‌ای و علیرضا کدخدازاده با سنتور این گروه را همراهی خواهند کرد.

در این کنسرت که ۹ بهمن از ساعت ۲۰ در تالار رودکی آغاز می‌شود حسن مهدی اعتباری و سولماز بدری به عنوان خواننده حضور خواهند داشت.

اُبَد در رویای بابل را در برج آزادی می‌نوازد

کنسرت گروه موسیقی "اُبَد" به سرپرستی حمیدرضا کشورپژوه و برنامه‌گذاری هاتف منتظری اجرا می‌شود.

گروه اُبَد در سبک موسیقی ایرانی و راک (progressive) فعالیت می‌کند و قرار است قطعات در رویای بابل، کاروان، سیلوئت و... را در این کنسرت اجرا کند.

مسعود کرامت (درامز)، سامان حسینی (دیجیریرو-ساز بادی)، سپهر شفیعی (گیتار آکوستیک و الکتریک)، علی آزاده (گیتار بیس)، حمیدرضا کشورپژوه (ساکسیفون) و سیاوش کریمی (گیتار الکتریک) نوازندگان گروه را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی "اُبَد" 9 بهمن از ساعت 20 در سالن اصلی برج آزادی اجرا می‌شود.