به گزارش هنرآنلاین ، لوگوی انیمیشن سینمایی "ناسور" به کارگردانی کیانوش الوند توسط مینا‌نژاد ایمانی با طرحی نزدیک به فضای فیلم رونمایی و آماده نمایش در بخش انیمیشن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شده است.

آخرین مراحل ساخت موسیقی فیلم "ناسور" به آهنگسازی فرید سعادتمند در حال انجام است و به زودی وارد مرحله اصلاح رنگ می‌شود.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی "ناسور" چنین آمده است: ناسور روایتی ست از حماسه عاشورا که با محوریت انتخاب وقایع این حادثه عظیم را به تصویر می‌کشد و به عبارت دیگر ناسور راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است.

فیلم سینمایی "ناسور" به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه کنندگی مشترک محمد حسین قاسمی و داریوش دالوند تهیه و تولید شده است.

کیانوش دالوند و مهدی تراب بیگی از نویسندگان انیمیشن سینمایی "ناسور" هستند که این فیلمنامه بر اساس طرحی از مهدی پیرزادی و محمدرضا یارمحمدی نوشته شده است.

همچنین آرش دولت آبادی تدوین، فرزاد دالوند کارگردان هنری، حمید عابدی طراح صحنه و فضاسازی، سارا بهنامی و حمید آروان مت پینت، شهرام دیناروند مدلسازی و متریال کاراک‌تر، موسی ناصرپور و سیامک پورنعمت کاراک‌تر ست آپ، مجتبی معظمی گودرزی سرپرست تیم متحرک سازی، کوروش دالوند کارگردان فنی و سرپرست جلوه‌های ویژه، حمید ساکی سرپرست فنی موشن کپچر، حمیدرضا آشتیانی‌پور مدیر دوبلاژ، حمیدرضا صالحی دستیار کارگردان و برنامه ریز، محدثه مهدی مدیر تولید، بهزاد هاشمی جانشین تولید، پریسا ساسانی مدیر روابط عمومی و علی زادمهر مدیر تبلیغات از دیگر عوامل انیمیشن سینمایی "ناسور" هستند.