به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران با اجرای طرح پیشواز بهار توسط شهرداری تهران، رویداد هنری بهارستان (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران با رویکرد ایجاد فرصت و فضای مناسب به منظور حضور و مشارکت هنرمندان در فضاسازی خلاقانه محیط شهری از طریق آفرینش هنری، برگزار می‌شود.

در همین راستا این سازمان از تمامی هنرمندان رشته‌های هنری به ویژه هنرمندان تجسمی دعوت می‌کند تا با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و پیشنهادی خود در این رویداد هنری مشارکت کنند.

در بخش نقاشی هنرمندان تصویرگر، نقاش، طراح گرافیک و سایر گرایش‌های هنری می‌توانند با ارسال حداکثر ۱۰ اثر در این بخش حضور داشته باشند. فراهم کردن فضای تعامل با مخاطبان به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با روند خلق نقاشی دیواری و توجه به ارائه اثر با اولویت به مخاطب پیاده از مهم‌ترین اولویت‌های آثار این بخش است.

بخش نقاشی رویداد هنری "بهارستان"به دبیری اردشیر میرمنگره برگزار و هیات انتخاب و داوری این بخش محمدعلی بنی‌اسدی، کاظم چلیپا، خسرو خسروی، علی ذاکری و کیانوش غریبپور هستند.

به طرح‌هایی که از سوی هیات ارزیابی انتخاب می‌شود مبلغ ۴۰ میلیون ریال ورودیه پرداخت خواهد شد. علاقمندان برای حضور در این بخش از رویداد هنری "بهارستان"تا سوم بهمن ماه زمان دارند تا طرح آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال نمایند.

هنرمندان می‌توانند فرم ثبت نام برای حضور در بهارستان را از طریق سایت این رویداد هنری به آدرس baharestan. zibasazi. ir دریافت نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن و فکس: ۲۲۹۶۹۷۴۲- داخلی ۱۱۴ تماس حاصل نمایند.