به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئا‌تر شهر، این اثر نمایشی که از ۲۹ آذر ماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرده سه شنبه ۲۹ دی ماه در دو نوبت به صحنه خواهد رفت.

براساس این گزارش اجرای اول این اثر نمایشی در روز یاد شده ساعت ۱۷: ۳۰ و اجرای دوم ساعت۳۰: ۱۹ خواهد بود.

نمایش "بوقلمون" با بازی علی سلیمانی، سیروس همتی، مه لقا باقری، صادق ملکی جواد پورزند، وحید نفر، سامان دارابی، هادی عطایی، حسین شفیعی، خیرالله تقیانی‌پور، محمد شکری، مهدی پناهی، میلاد ابراهیمی، محسن سلیمانی روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مجموعه تئا‌تر شهر به آدرس www. teatreshahr. com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئا‌تر شهر به آدرس www. gishetheater. ir مراجعه کنند.

نمایش "کوپن" به تئاترشهر می‌آید

نمایش "کوپن" نوشته سپیده خمسه‌نژاد و به کارگردانی سید جواد روشن بعد از سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر در مجموعه تئاترشهر به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش "کوپن" که بر اساس داستان "کارت" نوشته مارسل امه و توسط سپیده خمسه‌نژاد به رشته تحریر در آمده است قصه شهری را بیان می‌کند که به دلیل بروز مشکلات مختلف، زندگی در آنجا به شکل کوپنی در آمده است و نویسنده‌ای که فقط ۵ روز در ماه حق زندگی دارد به این تصمیم معترض است.

در این نمایش که کاری از گروه تئا‌تر یگانه است مسعود میرطاهری، مرضیه صدرایی، فهیمه امن‌زاده و خیام وقار کاشانی به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین سینا ییلاق بیگی در مقام طراح صحنه، الهام شعبانی؛ طراح لباس، محمد فرشته‌نژاد؛ آهنگساز و مهدی ذاکر حسینی؛ دستیار کارگردان این نمایش را همراهی می‌کنند.

لازم به ذکر است این نمایش پیش از این در بخش چشم انداز سی و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر به روی صحنه رفته است و در بخش مسابقه تازه‌های تئا‌تر ایران کاندید دریافت جایزه در بخش‌های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی بوده است. نمایش "کوپن" به کارگردانی سید جواد روشن بعد از دو سال انتظار به زودی در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/