سرویس مد و لباس هنرآنلاین: با معرفی نامزدهای جایزه اسکار امسال، علاقه‌مندان دنیای مد و ستاره‌های سینما بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببیند این هنرمندان با چه لباسی روی فرش قرمز حاضر می‌شوند. سایت یاهو در گزارشی به پیشواز مراسم فرش قرمز 28 فوریه رفته و تعدادی از شیک پوش‌ترین بازیگران حاضر در این مراسم را معرفی کرده است.

ادی ردمین

بازیگر بریتانیایی که برای نقش خود در فیلم "دختر دانمارکی" نامزد دریافت جایزه شده است، همیشه با لباس‌هایی کاملا هماهنگ در مراسم فرش قرمز حضور داشته است. او علاقه زیادی به لباس‌های خوش دوخت و قطعاتی با الگوهای پیچیده دارد. بنابراین نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم که آیا او را با یک توکسیدو می بینیم و یا شاهد انتخابی جسورانه خواهیم بود.

تام هاردی

بازیگری که به عنوان نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای نقش خود در "بازگشته" معرفی شده است، استایل خاص خود را دارد. کت و شلوار و جلیقه او همیشه با لوازم جانبی خاصی مانند ساعت جیبی و سنجاق کراوات‌های فانتزی همراه می‌شود. او همیشه هر کاری انجام میدهد تا ترکیب لباس جالبی داشته باشد.

لئوناردو دی‌کاپریو

با چنین حمایت جمعی و اطمینانی که امسال در مورد لئوناردو دی‌کاپریو برای دریافت اولین جایزه اسکارش وجود دارد، هیچ شکی نیست که همه چشم‌ها بر روی او خواهد بود. با توجه به این موضوع امیدواریم که نامزد بهترین بازیگر مرد امسال با لباسی به صحنه آید که همه را تحت تاثیر قرار دهد، شاید با اضافه کردن یک قطعه رنگی به لباس‌های یک دستی که به امضای او تبدیل شده است.

مارک روفالو

خواه او یک توکسیدوی رسمی ساده به تن کند یا یک کت ورزشی، مارک روفالو همیشه موفق شده به لباس فرش قرمز خود با تزئینات فانتزی یا یک رنگ شاد، جلوه خاصی بدهد.

مایکل فاسبندر

بسیار شبیه به شخصیت خود در فیلم "استیو جابز"، نقشی که باعث شد این بازیگر متولد آلمان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شود، مایکل فاسبندر چندان اهل فکر کردن به ترکیب لباس نیست. این بازیگر 38 ساله معمولا لباس رسمی سیاه به تن می‌کند که همیشه بدون عیب و نقص دوخته شده است.

انتهای پیام/