به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات افراز، در آغازین دیدار اهالی هنر و ادبیات با نویسندگان، شاعران و مترجمان، مراسم دیدار با عدنان غریفی، نویسنده، شاعر و مترجم نام‌آشنای کشور، در کتاب‌فروشی افراز برگزار خواهد شد.

عدنان غریفی داستان‌نویس، شاعر و مترجم ایرانی مقیم هلند است. غریفی ازجمله نویسندگان نوگرای دهه‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ است که به‌همراه نویسندگان دیگری ازجمله ناصر تقوایی، احمد محمود و... در زمره جریان متفاوت و آوانگارد داستان‌نویسی جنوب محسوب می‌شود. تاکنون از این نویسنده آثار بسیاری منتشر شده است و در این می‌ان، نشر افراز مجموعه‌شعر "نخل مشتعل"؛ رمان "سکه‌ها"؛ ترجمهٔ رمان "نظارت دقیق قطار‌ها" نوشتهٔ "بوهومیل هرابال" را با قلم وی منتشر کرده است. همچنین سومین جلد از سلسله کتاب‌های پژوهشی _ تحلیلی "ادبیات معاصر ایران در گذر زمان" نشر افراز، به بررسی زندگی و آثار عدنان غریفی، با تألیف "حبیب باوی ساجد"، اختصاص یافته است.

مراسم دیدار با این نویسندهٔ نوگرا، روز پنجشنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۱۷، با حضور اهالی ادبیات، نویسندگان و شاعران جوان و مخاطبان و دوستداران آثار غریفی در کتاب‌فروشی افراز برگزار خواهد شد.

کتاب‌فروشی تخصصی هنر و ادبیات افراز در خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، پاساژ دانشگاه، طبقه منهای یک واقع است.

انتهای پیام/