سرویس موسیقی هنرآنلاین: شهرداد روحانی در ابتدای این نشست گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم درباره کنسرتم در هفته آتی سخن بگویم. این برنامه دوئت پیانو بوده و با همراهی یلدا صمدی برگزار خواهد شد. همه قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود از ساخته‌های خودم است و خیلی از این قطعات برای اولین بار است که اجرا می‌شود. خوشحالم که این کنسرت علی‌رغم اینکه تبلیغاتی برای آن انجام نشد توانسته با استقبال خوبی مواجه شود و ما قرار است در چندین شهرستان نیز این اجرا را روی صحنه ببریم.

رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران که قرار است در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رود‌، ادامه داد: سفری که به‌تازگی به ایران داشتم، یک سفر کاری نبود و صرفا برای مسائل شخصی به ایران بازگشته بودم، اما آقای نوربخش با من تماس گرفت و علاقه‌مند بود که در جشنواره فجر حضور داشته باشم، من هم احساس مسئولیت کردم تا هر کاری از دستم برمی‌آید‌، انجام دهم. قرار است در این اجرا یک ارکستر زهی که نوازندگانش در زمان جشنواره آزاد باشند در اختیار من قرار دهند خوشبختانه در ایران نوازنده سازهای زهی زیاد داریم.

وی افزود: این اجرا از کارهای خود من است و همان‌طور که می‌دانید من تنها رهبر این ارکستر نیستم و آهنگساز هم هستم. البته در کنار قطعات خودم یکسری موسیقی کلاسیک نیز انتخاب کردم که اجرا خواهند شد.

کنسرت شهرداد روحانی روز 27 بهمن ماه ساعت 21 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/