سرویس موسیقی هنرآنلاین : هنگامه اخوان سرپرست گروه موسیقی "بهار" با اشاره به نحوه برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر تنها بهانه حضورش در این دوره از جشنواره را دعوت رئیس این رویداد موسیقایی عنوان کرد.

هنگامه اخوان در ابتدای این نشست خبری عنوان کرد: بیش از ۳۵ سال است که به صورت مداوم در همه عرصه‌های مختلف موسیقی حضور فعالی دارم و در این مدت کنسرت‌های متعددی را برگزار کردم که خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان نیز واقع شده است. در همین مدت تمایلی برای حضور در جشنواره‌ها نداشتم و تاکنون بسیار کم پیش آمده در این رویداد حضور داشته باشم، اما این بار فقط به جهت دعوتی که از سوی حمیدرضا نوربخش به عنوان رئیس جشنواره از من صورت گرفت و به خاطر گل روی این برادر تصمیم گرفتم در جشنواره حضور داشته باشم وگرنه خیلی‌ها می‌دانند من در جشنواره‌ها شرکت نمی‌کنم.

اخوان ادامه داد: در دوره‌های قبل شیوه برگزاری جشنواره به شکلی بود که دوستان و رفقای مدیران جشنواره شرایط بهتری برای حضور داشتند اما بنده در این دوره تصور می‌کنم هم پیشکسوتان حضور مؤثری دارند و هم شرایط به گونه‌ای است که طیف بیشتری از هنرمندان حرفه‌ای در جشنواره حضور پیدا کردند و شرایط به گونه‌ای است که هیچ‌چیز باری به هر جهت نیست.

سرپرست گروه موسیقی "بهار" در بخش پایانی صحبت‌های خود پیرامون رپرتواری که قرار است توسط این گروه در جشنواره اجرا شود، گفت: اجرای آثار آهنگسازانی چون مرتضی خان محجوبی، علی‌اکبر شهنازی، امیر جاهد، مرتضی نی داود روی اشعاری از سعدی، حافظ، باباطاهر، عارف قزوینی و فروغی بسطامی در دستگاه افشاری و اصفهان از جمله برنامه‌هایی است که در این کنسرت ویژه بانوان به مخاطبان ارائه می‌شود.

وی افزود: شنیده‌ام که خیلی از هنرمندان گفته‌اند، خانم اخوان آثار را در شورا رد می‌کند و هیچ‌کس را نمی‌پذیرد. باید بگویم که به هیچ‌وجه این‌طور نیست و من در شورا تنها نیستم. اعضای شورا پنج نفر هستند که دراین‌باره اظهار نظر می‌کنند، البته من معتقدم که تالار وحدت باید فقط به گروه‌های درجه یک اختصاص یابد و باید در این زمینه دقت کرد. من تلاش کردم تا هنگامه اخوان شدم. با هیچ‌کس هم دشمنی ندارم.

کنسرت هنگامه اخوان با همراهی گروه "بهار" روز 21 بهمن‌ماه ساعت 18 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/