به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، در هفتمین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر در پردیس ملت، فیلم‌های مستند "اتاق امن" به کارگردانی آیدا پناهنده و ارسلان امیری و فیلم کوتاه "پانصد مثقال طلا" از شهرزاد دادگر به همراه کارگاه انتقال تجربیات آیدا پناهنده و گفت‌وگو با مخاطبان با محوریت از ساخت فیلم کوتاه و مستند تا اولین فیلم بلند سینمایی برگزار می‌شود.

موسسه تصویر شهر، هفتمین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر روز شنبه 26 دی ساعت 17 در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

در ابتدای برنامه، فیلم کوتاه "پانصد مثقال طلا" و فیلم مستند "اتاق امن" به نمایش در می‌آید و در بخش دوم برنامه کارگاه انتقال تجربیات "آیدا پناهنده" و گفتگو با مخاطبان با محوریت از ساخت فیلم کوتاه و مستند تا اولین فیلم بلند سینمایی برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

آیدا پناهنده دارای مدرک کارشناسی در رشته فیلم‌برداری و کارشناسی‌ارشد در رشته سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران است. وی کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی چندین فیلم کوتاه داستانی، مستند، ویدیویی و تله فیلم را در کارنامه دارد. فیلم سینمایی ناهید اولین ساخته بلند سینمایی او به شمار می‌رود.

این فیلم توانست در بخش نوعی نگاه شصت و هشتمین جشنواره کن به نمایش درآمد و در بخش نوعی نگاه برنده جایزه آینده نویدبخش شد.

باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر، یک پاتوق آموزشی و نمایشی فیلم‌های کوتاه و مستند است که یک هفته در میان در روزهای شنبه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. در این سلسله جلسات علاوه بر نمایش فیلم، کارگاه‌های آموزشی فیلمسازی به صورت رایگان و برای عموم فیلمسازان جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/