به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، نقاشی‌های آبرنگ استاد علی گلباز از ۲۵ دی ماه به مدت پنج روز به روی دیوار گالری هفت ثمر می‌رود. دراین نمایشگاه تعداد ۲۰ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و ترکیب مواد ارائه خواهد شد. نمایشگاه ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۵ دی ماه افتتاح و تا ۳۰ دی ماه، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

علی گلباز متولد دی ماه ۱۳۵۳ است، کار‌شناس رشتهٔ نقاشی، عضو انجمن هنرمندان نقاشان ایران، عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی است. داوری مسابقات جهانی آبرنگ ترکیه ۲۰۱۴، شرکت در بینال آبرنگ ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ ترکیه، حدود ۱۵ نمایشگاه انفرادی و بیش از ۳۰ نمایشگاه گروهی از جمله اقدامات این استاد هنرمند است.

گلباز درباره هنر نقاشی آبرنگ می‌گوید: علاقه من به هنرهای تجسمی از‌‌ همان دوران کودکی شروع شد. تجربه‌های زیادی را در زمینه نقاشی با تکنیک‌های مختلف داشتم تا سرانجام گمشده‌ام را در نقاشی آبرنگ پیدا کردم. طبیعت به روایت من، خارج از بعد زمان و مکان است. به نظرم طبیعت به روایت هنرمند است؛ خلق فضایی که خارج از آنچه که با چشم سر دیده می‌شود. جهان هستی را به چشم دل باید دید و آن را به اندازه وسع به تصویر کشید و معنا بخشید.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به گالری هفت ثمر به آدرس خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوی پنجم شماره ۸ و یا با شماره ۸۸۷۳۱۴۰۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/