به گزارش هنرآنلاین ، نمایش "شب آواز‌هایش را می‌خواند" نوشته یون فوسه و به کارگردانى رضا گوران که از نیمه دوم آذرماه در سالن استاد سمندریان روى صحنه می‌رود، پنج شنبه و جمعه این هفته ٢۴ و ٢۵ دى ماه دواجرایى می‌شود و سانسى ویژه در ساعت ١٧: ٣٠ خواهد داشت. دانشجویان کلیه رشته‌ها نیز می‌توانند با مراجعه حضورى از تخفیف ویژه دانشجویى بهره‌مند شوند.

"شب آواز‌هایش را می‌خواند" به تهیه کنندگى مهرداد بهاءالدینى و محمد قدس و با بازى باران کوثرى، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان و نیلوفر زوارق هفته گذشته میزبان هنرمندانى همچون فاطمه معتمد آریا، پیمان معادی، سحر دولت شاهی، مهناز افشار، پانته آ بهرام، رکسانا بهرام، پرویز‌پور حسینی، کاظم سیاحی، امیر رضا کوهستانی، نازنین فراهانی، بهرام افشاری، خسرو شهراز، مریم پالیزبان، منوچهر والی‌زاده، محمد حاتمی و... بوده. علاقمندان به تهیه بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سایت‌های گیشه نت و تیوال مراجعه کنند.

نمایشنامه خوانی "مهمانسرای دو دنیا" تمدید شد

نمایشنامه خوانی "مهمانسرای دو دنیا" نوشتهٔ اریک امانوئل اشمیت به کارگردانی زهره رمضانی به دلیل استقبال تماشاگران تمدید شد.

در این اثر نمایشی که شهلا حائری آن را ترجمه کرده است، نوید نوروزی، شایان فیروزی، مسعود رمضانی، الناز پرویز، آذین مبارک، فرشید سلامت و زهره رمضانی به خوانش نقش‌ها می‌پردازند.

براساس این گزارش با توجه به استقبال تماشاگران از نمایشنامه خوانی "مهمانسرای دو دنیا" که طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ دیماه در تماشاخانه پندار به صحنه رفت، گروه اجرایی با خوانش مجدد این اثر در روز جمعه ۲۵ دیماه میزبان سایر علاقه مندان خواهد بود.

این نمایشنامه‌ ماجرای چند شخص است که هیچ ‌یک نمی‌دانند چگونه گذارشان به مهمانسرای دو دنیا افتاد و چه زمانی از آن خارج خواهند شد و سرانجام به کجا خواهند رفت. این نمایشنامه‌ حکایتی است پر رمز و راز، شگفت‌انگیز و غافلگیرکننده در فضایی میان رؤیا و واقعیت، مرگ و زندگی، کمدی و تراژدی و...

سایر عوامل گروه عبارت‌اند از: دستیار کارگردان و عکاس: کیوان زمانی، منشی صحنه: الناز پرویز، طراح صحنه: سعید غفاری، طراح پوس‌تر و بروشور: علی بالنگا، آهنگساز: محمد کافیشان و روابط عمومی و هماهنگی: راحیل روحانی‌زاده.

نمایشنامه خوانی "مهمانسرای دو دنیا" جمعه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه پندار واقع در خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی (ویلا) بعد از خیابان فلاح‌پور، پلاک ۶۹ به صحنه می‌رود.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از طریق سایت تیوال به آدرس www. tiwall. com و یا تماس با شمارهٔ ۰۹۱۹۶۷۸۷۰۳۲ اقدام نمایند.

انتهای پیام/