سرویس مد و لباس هنرآنلاین : می‌دانید که لباس‌های پف کرده و بزرگ جی. دبلیو. اندرسون در فصل گذشته باعث ایجاد بحث‌های زیادی در دنیای مد بود؟ خواه شما از این لباس‌ها متنفر باشید، آنها را مسخره کنید یا از دیدنشان به هیجان بیایید، احتمال این وجود دارد که لباس زنان در سال آینده تحت تاثیر این مجموعه قرار بگیرد.

لباس‌هایی با سرشانه‌های بزرگ سالها بود که از دنیای مد رخت بسته و دیگر شاهد لباس‌های اپل دار و حجیم نبودیم. قطعا آنچه در دهه 80 میلادی، در لباس‌های عامیانه یا پرنسسی با شانه‌های بسیار بزرگ شاهد بودیم سالها پیش به فراموشی سپرده شد، اما به نظر می‌رسد این سلیقه مدفون شده بار دیگر در طرح‌های مجموعه پاییز 2016 جاناتان اندرسون دیده می‌شود.

با وجود این اندرسون استعداد این را دارد که یک طرح غیرمعمول را میان دنیای مد پرتاب کند و سپس به سرعت آن را با نسخه‌های قابل پوشیدن ادامه دهد. دراین مجموعه جدید، ایده اندرسون به شکل ژاکت‌های منحنی، فرم‌های پفدار و کت‌هایی برش خورده دیده میشود که درزهای آنها بدون دیده شدن از گردن تا آستین ادامه دارند.

این طرح‌ها هر عنوانی داسته باشند و از هر کجا که آمده باشد، بسیار خواستنی هستند و به احتمال بسیار زیاد کپی خواهند شد. اما اندرسون کسی نیست که گوشه‌ای بایستد و منتظر بماند که ایده او قبل از به فروش رسیدن، توسط دیگران استفاده شود.

اندرسون با اشاره به سرعت تغییر ایده‌ها می‌گوید در دنیای مد شما نمی‌توانید مدت طولانی به چیزی فکر کنید. آنچه اهمیت دارد چیزی است که شما در حال حاضر احساس می‌کنید.

این طراح جوان انگلیسی پیش از این هم طرح‌های خاصی ارائه کرده بود که بعدا به لباس‌هایی قابل استفاده تبدیل شدند. واقعیت این است که اندرسون در حال حاضر قادر است منابع مختلف و عجیب را به طیف وسیعی از محصولات زیبای مورد علاقه خانم‌ها تبدیل کند.

وگ

انتهای پیام/