سرویس تئاتر هنرآنلاین : محمد میرعلی اکبری در رابطه با موضوع نمایش "سفر به نهایت دور" می‌گوید: این نمایش در مورد جهان‌های موازی است و داستان آن در زمان شکل‌گیری جنگ جهانی سوم شکل می‌گیرد که آدم‌ها از ترس جنگ فرار می‌کنند و به جهان‌های دیگری می‌روند. به این واسطه اتفاقات ممتدی در جهان‌های مختلف پیش می‌آید.

او با بیان اینکه این نمایش از ساختاری پیچیده برخوردار است، ادامه می‌دهد : این کار دو ساعت است و از داستان پیچیده‌ای برخوردار است. ما تمهیداتی را در کارگردانی و طرحی‌هایمان به کار بردیم تا به نقطه مدنظرمان برسیم.

مجید آقا کریمی، مجتبی پیرزاده، رامین سیاردشتی، آرش فلاحت‌پیشه، مسیح کاظمی، محمدرضا مالکی، کامبیز منصف، لادن نازی و آرزو نبوت بازیگران این نمایش‌ هستند.

همچنین روزبه حسینی (دراماتورز و مشاور کارگردان)، احسان فلاحت‌پیشه (طراح)، حامد حسینی (آهنگساز)، ایمان یزدی (دستیار برنامه ریز و مدیر تولید)، پویا نوروزی (طراح صدا و افکت)، حمید خوشنویس (مدیر اجرا و ساخت دکور)، مهتا کوچک (منشی صحنه)، مرتضی حقیقت بیان (مدیر اجرا)، مازیار تهرانی (طراح پوس‌تر و بروشور)، علی افشاری (مدیر صحنه)، فرزاد پارسیان (دسیار کارگردان) و الناز سعیدی (عکاس) دیگر عوامل اجرایی نمایش "سفر به ‌‌نهایت دور" هستند. تیزر نمایش "سفر به نهایت دور" را اینجا ببینید. انتهای پیام/