به گزارش هنرآنلاین ، هنرمند کاریکاتوریست خالق این آثار درباره نمایشگاه خود مهر گفت: ۳۶ اثر با موضوع شوخی با حیوانات در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

حامد حافظیه ادامه داد: ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺕ کاریکاتورهای اﻳﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻧﻪ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ مسائل ﺭﻭﺯ ﺩﻧﻴﺎﺳﺖ و ﻧﻪ ﺑﻪ ﺟﻐﺮاﻓﻴﺎﻱ ﺧﺎﺻﻲ ﻣﺮﺑﻮﻁ می‌شود و اﺯ ﻟﺤﺎﻅ ﮔﺮاﻓﻴﻜﻲ نیز ﺑﻪ ﻫﻨﺮی ﻣﺤﻠﻲ ﻳﺎ ملی تعلق ندارد.

این کارگردان و طراح شخصیت‌های انیمیشنی در خصوص تکنیک به کار رفته در این آثار توضیح داد: این آثار با تکنیک دیجیتال خلق شده و تنها قصد داشتم ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ آثاری ارائه دهم که ﺩﺭ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻥ و ﻣﻜﺎﻧﻲ ﻗﺎﺑﻞ عرضه ﺑﺎﺷﺪ.

حامد حافظیه کاریکاتوریست و طراح شخصیت‌های کارتونی که کار خود را در سال ۷۹ و از ﻣﺮﻛﺰ ﺗﻮﻟﻴﺪ اﻧﻴﻤﻴﺸﻦ ﺻﺪا و ﺳﻴﻤﺎ (استودیو صبا) آغاز کرده، در حال حاضر ﺑﺎ تیم‌های ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﻮﻠﻴﺪ اﻧﻴﻤﻴﺸﻦ در شهر مشهد همکاری دارد.

از جمله فعالیت‌های او می‌توان به همکاری با ﻣﺠﻠﻪ ﻃﻨﺰ و ﻛﺎﺭﻳﻜﺎﺗﻮﺭ، ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻗﺪﺱ ﻣﺠﻠﻪ ﺟﻮاﻥ (ﺁﺳﺘﺎن ﻗﺪﺱ) و حضور در چندین پروژه تولید انیمیشن از جمله اﻧﻴﻤﻴﺸﻦ (ﺷﻜﺎﺭﭼﻲ ﺷﻴﺮ) ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ زندگی ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻤﺰﻩ ﻋﻤﻮی ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ و (اﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﺗﺎ ﺑﺎﺭﮔﺎﻩ) ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺯﻧﺪﮔﻲ اﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎ (ع) اشاره کرد.

نمایشگاه آثار این هنرمند جوان همه روزه تا ۱۷ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در خانه کاریکانور ایران واقع در خیابان شریعتی- تقاطع همت- خیابان گل نبی غربی- بعد از میدان شهید احمدی روشن (کتابی) شماره ۴۴ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/