به گزارش هنرآنلاین ، این تماشاخانه به مدیر عاملی مهدی کوهیان و مدیریت و کار‌شناسی هنری میلاد شجره در طول یکسال گذشته میزبان ۲۰ اجرا و دو دوره از فستیوال مونولیو "نخستین فستیوال مستقل مونولوگ؛ گروه تئا‌تر لیو" بوده است و افتخار همکاری با هنرمندانی چون حسن معجونی، رضا بهبودی و علی اکبر علیزاد را در کارنامه جوان خود دارد.

این تماشاخانه‌ با نگرشى آلترناتیو و متفاوت نسبت به تئا‌تر در تلاش برای تولید یا میزبانی آثاری است که به علاوهٔ داشتن دغدغه تجربی به دنبال جستجوی دوباره معنی تئا‌تر هستند." موج نو "در تلاش است فرصتى دوباره در اختیار هنرمندانى قرار دهد که شاید مدت‌ها به دلیل متفاوت بودنشان نسبت به تئا‌تر رایج دست از کار کشیده و یا کمتر دیده شده‌اند.

تماشاخانه‌" موج نو "یک سالن بلک باکس واقع در منطقه میرداماد است که در هر اجرا می‌تواند میزبان ۵۰ تماشاگر باشد. ابعاد سالن ۶ در ۶ با ارتفاع ۴ متر است و مجهز به اتاق گریم و اتاق فرمان در پشت آخرین ردیف تماشاگران با ۱۲ خط نوری و سیستم پخش صدا است." کافه موج نو "در لابی تماشاخانه در لحظات انتظار قبل از اجرا میزبان تماشاگران است.

" موج نو "در راستای اهداف بلند مدت خود و ارائه بهترین خدمات به گروههای علاقمند، همکاری دوجانبه‌ای را با سایت "تیکت" و مجله "پیش نگاه" آغاز کرده است که از مزایای این همکاری پرداخت کمک هزینه تبلیغاتی به گروه‌های طرف قرارداد با تماشاخانه و درج تبلیغات اجرا‌ها به صورت ماهانه در مجله "پیش نگاه" و پیک کاغذی "تیکت" است. سیستم پیامک تبلیغاتی موج نو و تخفیف ویژه "کافه موج نو" برای گروه‌های طرف قرارداد با تماشاخانه از دیگر خدمات این سالن است.

تماشاخانه" موج نو "واقع در خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، خیابان رودبار شرقی (جنب مرکز خرید میرداماد) انتهای خیابان پلاک ۵۷ دارای دسترسی مترو از ایستگاه مترو دکتر شریعتی به آدرس؛ خیابان شریعتی، بالا‌تر از مترو دکتر شریعتی، خیابان می‌نا، خیابان رودبار شرقی، پلاک ۵۷ است.

انتهای پیام/